مقدمات احداث ١٠ طرح سرمایه گذاری بزرگ کردستان اجرایی شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت در کردستان، در دیدار ویدئو کنفرانسی خود با وزیر کار خواستار احداث ١٠ طرح سرمایه گذاری بزرگ در کردستان شد و گفت: امیدوارم دولت، زمینه های اعزام قانونی نیروی کار به اقلیم کردستان عراق را هر چه زودتر فراهم کند.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان: فرزاد پیشکاری در یازدهمین نشست تخصصی شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان که به صورت ویدئو کنفرانس با دکتر مرتضوی وزیر کار برگزار شد، تلاش‌های دکتر زارعی کوشا استاندار کردستان برای سرمایه‌گذاری شرکت های زیرمجموعه وزارت کار از جمله شستا در همه شهرستان های استان را ستود و از وزیر کار خواست، کردستانی ها را در این راستا مورد توجه ویژه قرار دهد.

پیشکاری سپس به مزیت های مرزی بودن استان کردستان با بازار کشور عراق و از جمله ظرفیت‌های اقلیم کردستان اشاره کرد و خواستار انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه ایران و اقلیم در زمینه اعزام قانونی نیروی کار به اقلیم شد.

گفتنی است، در این نشست مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت در کردستان، به نمایندگی از اعضای این شورا، مهمترین چالش‌های استان در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... را با ارائه راهکارهای قابل اجرا، با مقام عالی وزارت کار در میان گذاشت و بر همراهی کامل مدیران زیر مجموعه وزارت کار در استان با برنامه های این وزارتخانه، اعلام آمادگی کرد.

کد خبر: 55960

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =