۷۰۰ شاغل خارجی غیرمجاز در استان مرکزی شناسایی شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۷۰۰ شاغل خارجی غیرمجاز، از ابتدای امسال تاکنون در این استان شناسایی شده است.

به گزاش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کارو رفاه اجتماعی استان مرکزی «جمشید امیدی» افزود: برنامه هدفگذاری شده برای شناسایی این افراد در سال جاری، یک هزار و ۲۰۰ نفر است که تاکنون حدود ۶۰ درصد از برنامه محقق شده است.

وی بیان کرد: بیشترین شاغلان خارجی شناسایی شده استان مرکزی از ابتدای امسال تاکنون به ترتیب با ۳۲۲ نفر در محلات، ۱۴۹ نفر در دلیجان و ۸۹ نفر در ساوه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: در این مدت، ۳۶ شاغل خارجی غیرمجاز نیز در شهرستان اراک شناسایی شده است.

امیدی عنوان کرد: برنامه هدفگذاری شده امسال برای شناسایی کارفرمایان متخلف ۱۵۰ نفر است که تاکنون ۱۹۳ نفر شناسایی شده و تحقق این برنامه ۱۰۰ درصد است.

وی گفت: بیشترین کارفرمایان متخلف شناسایی شده در این مدت به ترتیب با ۹۳ نفر در محلات، ۳۶ نفر در دلیجان و ۲۲ نفر در ساوه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون تلاش شده تا ۷۰ نفر از نیروی کار ایرانی به جای نیروهای خارجی به کار گرفته شود.

امیدی تاکید کرد: انتظار است کارفرمایان در بکارگیری نیروهای خارجی قوانین وضع شده را به دقت رعایت کنند زیرا برابر قانون با متخلفان این بخش برخورد می‌شود.

کد خبر: 55982

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =