برگزاری میز خدمت بهزیستی در چهار نقطه شهر تهران

سرپرست‌بهزیستی شهر تهران از برگزاری میز خدمت در چهار نقطه پرتردد سطح شهر تهران خبر داد.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین بیان کرد: این میزهای خدمت در مولوی، سرای محله علم و صنعت، جمهوری جنب بیمارستان لولاگر و سرای محله شهدای صادقیه به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت برپا شد.
وی با اشاره به مشارکت چهار مرکز مثبت زندگی تابعه بهزیستی شهر تهران در برگزاری میز خدمت‌های «از من بپرس»، افزود: میز خدمت فرصتی مغتنم در جهت آگاه‌سازی و آشنایی هرچه بیشتر جامعه و به ویژه افراد دارای معلولیت با خدمات بهزیستی فراهم می‌کند، همچنین مراجعان و افراد دارای معلولیت می‌توانند با مراجعه به این مراکز پاسخ پرسش‌های خود را در خصوص نحوه ارائه خدمات از سوی سازمان بهزیستی دریافت کنند.
برزگر اظهار کرد: چهارصد مورد کمک‌مالی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال نیز به افراد دارای معلولیت در اولویت دریافت کمک مالی به مناسبت هفته جهانی معلولان از سوی سازمان بهزیستی اهدا شد.
وی در پایان یادآور شد: روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار راه‌حل‌های تحول‌آفرین برای توسعه فراگیر، نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر، فرصت مغتنمی برای ارج نهادن به تجارب توانایی‌های همنوعان دارای معلولیت‌های گوناگون است چرا که اغلب این افراد با عزمی راسخ، تلاش و اعتقاد قلبی به چنان خودباوری رسیده اند که در عرصه‌های گوناگون اجتماع نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.
کد خبر: 55983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =