آمادگی کامل برای عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۲

مدیرعامل نیروگاه طوس گفت: با تلاش و جدییت کارکنان این شرکت، پیشرفت فعالیت‌های تعمیراتی واحد۳ تاکنون طبق برنامه بوده و به حدود ۷۱ درصد رسیده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)، افخمی مصطفوی، مدیر عامل نیروگاه طوس گفت: بر اساس برنامه‌های تعمیراتی، واحد ۳ به منظور انجام تعمیرات اساسی مقطع ۲۵۰۰۰۰ ساعت، از بیستم مهر ماه سال جاری به مدت ۹۰ روز از شبکه سراسری جدا شد و در اختیار امورهای تعمیراتی قرار گرفت.

وی افزود: فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده، بالغ بر ۱۶۰۰ فعالیت اصلی و ۶۶۰۰ فعالیت فرعی بوده و توسط پرسنل نیروگاه و پیمانکاران داخلی (با نظارت متخصصین نیروگاه) انجام می‌شود.

مدیرعامل نیروگاه طوس با اشاره به اینکه، هم‌اکنون فعالیت‌های تعمیرات اساسی واحد ۳ نیروگاه با جدیت در حال اجراست، گفت: علاوه بر فعالیت‌های روتین، عملیات تعویض لوله‌های سوپر هیتر ۲و۳، تعویض لوله‌های ری هیتر ۲ و ساپورتینگ بویلر، تعویض ورق‌های کانال دود بویلر، تعویض سیل‌ها و لابیرنت‌های توربین و اسیدشویی لوله‌های سوپر هیتر تعویض شده به عنوان فعالیت‌های شاخص در حال پیگیری و انجام می‌باشد.

افخمی مصطفوی ادامه داد: این شرکت با سابقه بیش از ۳۵ سال توانسته است با اجرای دقیق و به موقع برنامه‌های سرویس و نگهداری در بازه‌های زمانی منظم، به میزان قابل توجهی موجب افزایش طول عمر تجهیزات و حفظ پایایی واحدها شود.

وی ادامه داد: با تلاش و جدییت کارکنان این شرکت، پیشرفت فعالیت‌های تعمیراتی تاکنون، طبق برنامه بوده و به حدود ۷۱درصد رسیده است.

مدیرعامل نیروگاه خلیج فارس در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به اتمام تعمیرات میان دوره‌ای سایر واحدها و انجام به موقع تعمیرات اساسی واحد ۳، آماده‌ایم تا با تأمین برق پیوسته مورد نیاز هموطنانمان، از پیک مصرف تابستان سال آینده عبور کنیم.

کد خبر: 56023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =