افزایش 80 درصدی تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی تعهدات در بیمه تکمیلی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، میرهاشم موسوی با اشاره به تاکید دولت در توسعه خدمات بیمه ایی بازنشستگان گفت: امسال با تلاشی که درکانون عالی بازنشستگان صورت گرفت قرداد بیمه تکمیلی افزایش تعهد داشته است.
وی با اشاره به اینکه برای توسعه خدماتی مراکز بهره‌مندی از مراکز خدمات درمانی افزایش یافته است گفت: این تعهدات در بیمه تکمیلی ۸۰ درصد افزایش یافته است و افزایش قیمتی که در خدمات درمانی نیز اتفاق افتاد، باعث شد این قرارداد حدود ۱۲۰ درصد رشد یابد.
موسوی با اشاره نیازهای درمانی بعنوان اولویت اصلی بازنشستگان افزود: باوجود اینکه مشکلاتی در تامین منابع داشته‌ایم، ولی چون این اولویت اصلی ماست به آن پرداختیم. با توجه به کمبود منابع تلاش کردیم همچنان مثل سال گذشته ۵۰ درصد سهم بیمه تکمیلی را سازمان تامین اجتماعی تقبل کند.
وی افزود: سهم بیمه تکمیلی سال گذشته ۹۱ هزار تومان بود که ۴۵ هزار و پانصد تومان، سازمان تقبل کرد و امسال رقم قرارداد باتوجه به افزایش تعهدات به ۲۰۵ هزار تومان، ۱۰۲ هزار و پانصد تومان را سازمان تقبل کرده است و درتلاشیم با این قرارداد بیمه تکمیلی، بازنشستگان دغدغه‌ایی برای تامین منابع خدمات درمانی نداشته باشند.

کد خبر: 56026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 5 =