ظرفیت‌ تخصصی مرکز غربالگری اتیسم فریحا بالا است

سرپرست بهزیستی شهر تهران گفت: ایجاد مرکز غربالگری اتیسم فریحا با امکانات و خدمات گسترده و متنوع مایه دلگرمی و خرسندی است.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، محمود برزگر در بازدید از نخستین تخصصی غربالگری اختلال طیف اتیسم شهر تهران بیان کرد: ایجاد مرکز تخصصی غربالگری اتیسم فریحا مایه خرسندی است چرا که این موسسه از چنان ظرفیتی برخوردار است که می‌تواند خدمات حرفه‌ای و تخصصی اختلال طیف اتیسم، مداخلات شناختی و روانشناسی، کار درمانی، گفتار درمانی، بازی درمانی، هنر درمانی، موسیقی درمانی و مهارت آموزی را ارایه کند.
برزگر افزود: در این بازدید که به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت انجام شد در جریان نوع و چگونگی ارایه خدمات قرار گرفتم. اطلاع رسانی در خصوص خدمات این مرکز می‌تواند به جذب بیشتر مخاطبان کمک کند.
وی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی - مهارتی ویژه خانواده‌های دارای فرزند اتیسم در جهت توانمندسازی آنها و همچنین ارایه آموزش‌های اصول صحیح مراقبت از افراد دارای اختلال نیز یکی از امتیازات خوب این مرکز است.
برزگر عنوان کرد: امیدواریم با توجه به نیاز این شهرستان شاهد فعالیت تعداد بیشتری از این مراکز در شهر تهران باشیم که خانواده‌ها و کودکان بیشتری بتوانند خدمات ارزنده‌ای را از سازمان بهزیستی دریافت کنند.
به گزارش آتیه‌آنلاین، نخستین مرکز تخصصی غربالگری اختلال طیف اتیسم فریحا با مدیریت فاطمه خاندانی در مجتمع بهزیستی ذوالفقاری در شهر تهران واقع شده است.
کد خبر: 56027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =