غلامحسین ستوده‌خو معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی شد

امروز با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، غلامحسین ستوده‌خو به عنوان معاون بیمه‌ای این سازمان منصوب شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، مراسم تکریم و معارفه معاون بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این سازمان برگزار شد. در این مراسم از زحمات و خدمات مهرداد قریب، معاون سابق بیمه‌ای تقدیر و غلامحسین ستوده‌خو به عنوان معاون جدید بیمه‌ای منصوب شد.

میرهاشم موسوی در جریان این مراسم گفت: خدمت به مردم در سازمان تأمین‌اجتماعی، افتخار بزرگی است. توفیق خدمت و کسب رضایت مردم، نعمتی بسیار ارزشمند است و باید اولویت اصلی ما تولید رضایت و سرمایه اجتماعی ناشی از این خدمت باشد. در معاونت بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی همکاران بسیار خوبی داریم و معاون جدید بیمه‌ای قطعاً از این ظرفیت برای خدمت به مردم استفاده خواهند کرد.

افزایش یک میلیون و ۴۰۰هزار بیمه‌شده جدید در تأمین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: در مدت ۱۵ ماه حضور در سازمان شاهد هستیم که مدیران و همکاران حوزه بیمه‌ای به خوبی در حال تلاش هستند. بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه‌شده جدید در این مدت تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گرفته‌اند که جای تقدیر دارد. ما همچنان در اجرای اصل ۲۹ قانون اساسی و پوشش کامل بیمه‌های اجتماعی در کشور باید بیشتر تلاش کنیم چرا که هنوز به‌رغم دستاوردهای ارزشمند در این حوزه، پوشش بیمه اجتماعی همگانی برای ۳۰ درصد مردم محقق نشده است.

وی افزود: تأمین‌اجتماعی از مطالبات جدی مردم است و باید پاسخگوی مطالبات اقشاری که ما در ارتباط هستند، باشیم. استفاده از فناوری اطلاعات و هوشمندسازی تأمین‌اجتماعی را باید به‌صورت جدی دنبال کنیم و رفع بسیاری از مشکلات با هوشمندسازی قابل تحقق است.

مهرداد قریب، معاون سابق بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: خدا را شاکرم که افتخار خدمت به مردم را در سازمان تأمین‌اجتماعی به من ارزانی داشت و از تلاش‌ها و زحمات خستگی‌ناپذیر همکاران حوزه بیمه‌ای برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان تشکر می‌کنم. همچنین از همکاری، اعتماد و حمایت‌های مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی هم تقدیر می‌کنم و برای آقای ستوده‌خو که مسئولیت سنگین معاونت بیمه‌ای را برعهده گرفته‌اند، آرزوی موفقیت دارم.

غلامحسین ستوده‌خو، معاون جدید بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از حُسن‌اعتماد مدیرعامل محترم سازمان تأمین‌اجتماعی تشکر می‌کنم و امیدوارم با کمک و همراهی مدیران و همکاران حوزه بیمه‌ای و حمایت سایر واحدهای سازمان، بتوانیم برای تحقق اهداف سازمانی و خدمت به مردم تلاش کنیم.

وی افزود: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی سازمان تأمین‌اجتماعی است و قطعاً برای ارتقای خدمات سازمان به جامعه باید از سرمایه انسانی به بهترین وجه استفاده کنیم و امیدواریم با همکاری تمامی واحدهای سازمان بتوانیم برای خدمت به بیمه‌شدگان و تحقق اهداف سازمان اقدامات مؤثری انجام دهیم.

در پایان این مراسم، حکم انتصاب غلامحسین ستوده‌خو به‌عنوان معاون بیمه‌ای و مهرداد قریب به‌عنوان مشاور ویژه مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور بیمه‌ای به وی اهدا شد.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، غلامحسین ستوده‌خو از مدیران باتجربه سازمان تأمین‌اجتماعی است که پیش از این در سمت‌های مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان‌های بوشهر، چهارمحال‌وبختیاری و شرق استان تهران در این سازمان خدمت کرده است. مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در امور استان‌ها و نیز مشاور ارشد مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) از دیگر مسئولیت‌های ستوده‌خو در دوران همکاری با سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.

متن حکم انتصاب غلامحسین ستوده‌خو به سمت معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی که از سوی مدیرعامل این سازمان صادر شده، به این شرح است:

جناب آقای غلامحسین ستوده‌خو

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قراردادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شعائر و اهداف دولت مردمی سیزدهم، ازجمله عدالت‌محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانونمداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید:

راهبری و ایفای تعهدات قانونی مرتبط با خدمات بیمه‌ای موضوع مواد (۳) و (۲۸) قانون تأمین‌اجتماعی، سازماندهی و ساماندهی ارائه خدمات بیمه‌ای به بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران، شناسایی بیمه‌شدگان جدید، وصول حق بیمه، پیگیری وصول مطالبات، تعمیم و گسترش پوشش بیمه‌ای موضوع ماده یک قانون تأمین‌اجتماعی و سایر قوانین موضوعی مرتبط با آن حوزه.

تدوین و اجرای خط‌مشی و برنامه‌های سازمان در زمینه امور بیمه‌ای در چارچوب راهبردهای کلان سازمان و قوانین و مقررات و مصوبات مربوطه.

راهبری فعالیت‌های مربوط به بررسی و اجرای مصوبات مربوط به تعیین دستمزد مقطوع موضوع ماده (۳۵) قانون تأمین‌اجتماعی و در صورت لزوم بازنگری آنها.

راهبری و نظارت امور مربوط به حسن اجرای ارائه تعهدات بیمه‌ای موضوع بندهای "ج"، "د"، "ه"، "و" ماده (۳) قانون تأمین‌اجتماعی و فعالیت‌های برون‌سپاری شده در سطح واحدهای ستادی و اجرایی.

هماهنگی بخشی و بین‌بخشی و نظارت عالی در جهت تحقق منابع و مصارف بیمه‌ای مصوب سالانه سازمان و انجام اقدامات پیشگیرانه در زمینه کاهش وصولی و افزایش مصارف.

راهبری امور مربوط به مطالعه و پیشنهاد افزایش سالانه مبلغ مستمری‌ها متناسب با افزایش هزینه‌های زندگی در چارچوب قوانین موضوعه و منابع سازمان.

راهبری و نظار ت عالی بر امور مربوط به مطالعه و ارائه برنامه‌های مربوط به نحوه وصول حق‌بیمه و چگونگی وضع وصولی و نحوه اجرای مقررات مربوطه.

تلاش در راستای استقرار نظام تأمین‌اجتماعی به‌صورت جامع، یکپارچه، شفاف، کارآمد، فراگیر و چندلایه.

تلاش در جهت استقرار سازوکار تخصصی و فرابخشی به‌منظور لایه‌بندی و سطح‌بندی خدمات، ایجاد وحدت رویه، شکل‌دهی پایگاه اطلاعات و توسعه ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و برخط و تحقق تأمین‌اجتماعی هوشمند.

اجرای قوانین، مقررات در راستای دسترسی آحاد جامه به خدمات تأمین‌اجتماعی

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین علیهم‌السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

میرهاشم موسوی

کد خبر: 56036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 4 =