اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به ۳۰ طرح در استان تهران

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تهران گفت: در کمیته فنی کارکروه تخصصی اشتغال استان تهران مجوز اعطای تسهیلات پشتیبان به ۳۰ طرح مشاغل خانگی صادر شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، محمد آذرپناه در یازدهمین جلسه کمیته فنی ذیل کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران اظهار کرد: باتوجه به محدودیت اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران در سال ۱۴۰۱ و ظرفیت گسترده مشاغل خانگی در استان، مجوز بهره مندی ۳۰ فقره طرح پشتیبان مشاغل خانگی با اعتبار ۲۸۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور برای پرداخت تسهیلات صادر شد.

وی افزود: با اعطای این تسهیلات، بستر اشتغال ۲۸۶ نفر فراهم خواهد شد و از سویی کسب کارهای و خانگی که عمدتا در حوزه مسایل فرهنگی فعالیت می‌کنند، نیز با این تسهیلات سطح تولیدات خود را افزایش و حتی صادر می‌کنند.

مدیرکارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، تهران بیان کرد: همچنین ۲ فقره طرح با مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال و با اشتغال ۶۴ نفر نیز جهت معرفی به صندوق کارآفرینی امید و پست بانک جهت پرداخت تسهیلات از محل ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز مصوب شد.

کد خبر: 56352

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =