ساخت سه درمانگاه جدید تأمین‌اجتماعی در خوزستان مصوب شد

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:ساخت سه درمانگاه تأمین‌اجتماعی در شهرهای رامشیر، باغملک و باوی(ملاثانی) در استان خوزستان مصوب شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی ناقوسی با بیان این خبر گفت: به دلیل زمان بر بودن مرحله جانمایی، خرید زمین و ساخت و تجهیز این سه درمانگاه سه مکان استیجاری به عنوان درمانگاه به صورت موقت فعال خواهند شد تا به ساکنان این سه شهرستان که فاقد بیمارستان و درمانگاه تأمین‌اجتماعی هستند خدمت رسانی کنند.

وی گفت:هم‌اکنون ۳۲ مرکز درمانی شامل هفت بیمارستان، ۱۵درمانگاه و پنج پلی کلینیک درخوزستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.

ناقوسی افزود: برای به روز کردن تجهیزات و منابع انسانی مورد نیاز در مراکز درمانی خوزستان در حال برنامه ریزی هستیم.

بیمارستان ۱۶۰تختخوابی آبادان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: بیمارستان ۱۶۰تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان سال آینده ( ۱۴۰۲)به بهره‌برداری می‌رسد.

ناقوسی افزود:این بیمارستان هم اکنون در فاز(گام) نهایی است و امیدواریم با برنامه ریزی صورت گرفته شهریور ماه سال آینده آماده خدمت رسانی به شهرهای آبادان و خرمشهر شود.

۴۰۰ مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی در کشور فعال هستند

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:۴۰۰ مرکز درمانی شامل ۷۸بیمارستان، ۳۲۰درمانگاه و هفت مرکز جراحی محدود در سطح کشور مشغول خدمت رسانی به جامعه هدف هستند.

ناقوسی افزود: با وجود گستردگی مراکز درمانی در سطج کشور ف هرجا نیاز بوده نسبت به خرید خدمت(درمانی) بر اساس سطح بندی هر منطقه اقدام می‌شود.

کد خبر: 56392

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =