پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خوزستان

مدیرکل بهزیستی خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر، مهران کریمیان تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بیش از ۲ هزار نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی خوزستان پرداخت شد.

وی خبر داد: برای اشتغالزایی مددجویان در زمینه‌ی آماده سازی شغلی و کسب مهارت و همچنین ورود به بازار کار تفاهم نامه‌هایی با فنی حرفه‌ای، اداره کار و دستگاه‌های متولی منعقد شده است.

کریمیان گفت: همچنین کارفرمایانی که بتوانند زمینه اشتغالزایی را برای معلولان و مددجویان فراهم کنند، تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی قرض‌الحسنه به عنوان مشوق دریافت می‌کنند و سهم بیمه کارفرما را بهزیستی پرداخت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان یادآور شد: اصلی‌ترین هدف‌گذاری این سازمان بی شک توانمندسازی گروه‌های هدف اعم از معلولان، بانوان سرپرست خانوار و همچنین اشتغال افراد دارای معلولیت است.

وی گفت: تاکنون سقف وام اشتغال مددجویان معلول ۱۰۰ میلیون تومان بود اما با ابلاغ جدید از سوی سازمان بهزیستی این مبلغ به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و افراد متقاضی با داشتن یک ضامن معتبر می‌توانند این تسهیلات را با بازپرداخت هفت ساله (۸۴ ماهه) و با کارمزد چهار درصد دریافت کنند.

کد خبر: 56417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 4 =