تجمع بزرگ ۶ هزار نفری مردان میدان تولید در تهران برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: تجمع بزرگ ۶ هزار نفری جامعه کارگری و کارفرمایی همزمان با سومین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس کرمی در نشست شورای بسیج اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، اظهار کرد: همزمان با سومین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تجمع بزرگ ۶ هزار نفری جامعه کارگری و کارفرمایی با شعار «مردان میدان تولید» در تاریخ دوازدهم دی ماه برگزار می شود.

وی افزود: این تجمع با همکاری بسیج کارگری تهران بزرگ، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان تهران و سایر دستگاههای مرتبط با کار و تولید از ساعت ۸ الی ۱۱ صبح در حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به ویژگی های برجسته سردار شهید سلیمانی پرداخت و گفت: اگر به دنبال الگوسازی در زمینه فرهنگ کار و تلاش هستیم، سردار سلیمانی بهترین الگوی قابل معرفی به جامعه کار و تولید در زمینه کار و تلاش شبانه روزی و اثر گذار برای ارتقای توانمندی های کشور خواهد بود.

ویس کرمی بیان کرد: تمام عمر سردار سلیمانی با تلاش و مجاهدت سپری شد و آنچنان اثرات مثبتی از خود بر جای گذاشت که یقیناً برای همیشه تاریخ ماندگار و اثر گذار خواهد ماند.

کد خبر: 56428

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =