درمانگاه تأمین اجتماعی بهار فردا افتتاح می‌شود

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس از افتتاح و راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور در روز اول دی ماه خبرداد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مهر ، فتح الله توسلی ، اظهار کرد: پنج شنبه یکم دی ماه با حضور رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی بهار و کلنگ زنی درمانگاه تأمین اجتماعی کبودراهنگ صورت خواهد گرفت.

وی گفت: پروژه درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار در چهار سال گذشته متوقف شده بود و پیمانکار طرح کاری انجام نمی‌داد که با پیگیری لازم این طرح به سرانجام رسید.

توسلی ادامه داد: تجهیزات و نیروی لازم برای این درمانگاه از طریق آزمون تأمین شده است و به زودی این درمانگاه افتتاح می‌شود تا دسترسی مردم این منطقه به خدمات درمانی افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه سالیانه مردم بهار و کبودراهنگ صدها میلیارد تومان به تأمین اجتماعی پول پرداخت می‌کنند اما هیچ خدماتی دریافت نمی‌کنند، گفت: در تلاشیم تا همزمان با افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بهار با حضور رئیس سازمان کلنگ درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان کبودراهنگ نیز به زمین زده شود ضمن اینکه زمین مورد نیاز آن تأمین و مجوز آن اخذ و مطالعات اولیه انجام شده است.

کد خبر: 56430

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =