صدور مجوز تشکیل تعاونی مسکن کارکنان نیروهای مسلح

معاون امور تعاون وزارت کار گفت: تسهیل در تصویب درخواست یگان‌های نیروهای مسلح و صدور مجوز تشکیل تعاونی مسکن کارکنان حداکثر ۱۵ روز پس از ارائه درخواست به ادارات‌ کل استانی از مهم‌ترین محورهای تفاهم‌نامه این وزارتخانه با ستاد کل نیروهای مسلح است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مسکنی امروز در آئین امضای تفاهم‌نامه مذکور با اشاره به کارکرد مهم تعاونی‌ها در توسعه مسکن گفت: با هدف هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، اساسنامه تدوین‌شده در این زمینه به ادارات‌کل استان‌ها ابلاغ می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی و آموزش مدیران و مجریان توسعه مسکن نیروهای مسلح در استان‌ها، افزود: مسکنی گفت: حمایت از شرکت‌های تعاونی مسکن تشکیل شده و نظارت بر عملکرد آنان نیز در دستور کار خواهد بود.

به گفته مسکنی تفاهم‌نامه همکاری وزارت تعاون و ستاد کل نیروهای مسلح با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر شرکت‌های تعاونی مسکن متولی ساخت مسکن کارکنان نیروهای مسلح در محل معاونت امور تعاون امضا شد.

تعامل با وزارت کار جهت ساخت مسکن نیروهای مسلح

«سیدمجید ابن‌الرضا» فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح نیز در این نشست با تقدیر از پیشگامی وزارت تعاون برای ساماندهی و توسعه مسکن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، گفت: در ساخت مسکن برای نیروهای مسلح ضمن بهره‌مندی از هدایتگری‌های وزارت کار برای تشکیل تعاونی‌ها از ظرفیت‌های وزارت راه و شهرسازی نیز بهره‌مند می‌شویم.

فرمانده قرارگاه مسکن ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد شرکت‌های تعاونی مسکن از جمله تطبیق اساسنامه با اصلاحات قانون بخش تعاونی، اضافه کرد: برگزاری مجامع، کنترل صورت‌های مالی و ارائه گزارش‌ها بر اساس موارد مدنظر معاونت امور تعاون را بر اساس این تفاهم‌نامه دنبال می‌کنیم.

کد خبر: 56540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =