فعالیت صبورانه جامعه کارگری در مسیر تولید و اقتصاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی کشور با وجود توطئه‌های دشمن، صبورانه و مجاهدانه در مسیر کمک به تولید و اقتصاد کشور فعال است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، روز گذشته صولت مرتضوی در اجتماع جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حرم مطهر امام خمینی(ره) یکی از مهم‌ترین اقدامات شهید سلیمانی را شکست دوگانه‌سازی‌های کاذب دشمن دانست.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی در دوگانه فقر و غنا جانبدار مستضعفین بود، این شهید را پرچم دار فضائل انقلاب عنوان کرد و افزود: حاج قاسم علاوه بر مرد میدان، عارف و اهل معرفت بود.

مرتضوی همچنین حاج قاسم سلیمانی اضافه کرد: به عنوان نماد یک بسیجی و مرد میدان، یکی از ثمرات مکتب امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی تهدیدهای تعریف شده از سوی دشمن را به نفع انقلاب اسلامی مصادره می‌کرد، گفت: ترامپ اعلام کرد ۷ تریلیون دلار در عراق و سوریه خرج کردیم اما نقشه‌های ما را شهید سلیمانی خراب کرد که همین ادعا، سند پیروزی سردار شهید ماست.

وی، یکی از مهم‌ترین ویژگی های سردار سلیمانی را تبدیل تهدیدها را به فرصت ها دانست و افزود: در سه دهه گذشته دستگاه‌های جاسوسی به دنبال تفرقه و اختلاف‌افکنی بین امت اسلامی بودند اما سردار دل‌ها وارد میدان عمل شده و همه توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کرد.

مرتضوی تأکید کرد: حاج قاسم توانست همه تفکرات را حول محور کلمه "لا اله الا الله" و "محمد رسول‌الله" تجمیع کند و این‌گونه با اقتدار دشمن را به عقب رانده و عزت اسلام را پایدار کرد.

وزیر کار با اشاره به تخصص شهید سلیمانی در جنگ ترکیبی بیان کرد: در مسائل اجتماعی، شهید سلیمانی دستگیر فقرا و نیازمندان بود. در نبرد اقتصادی هر وقت دولتمردان وقت مستأصل می‌شدند به سوی ایشان دست یاری دراز می‌کردند.

وی تأکید کرد: سرمایه اخلاص حاج قاسم در دیپلماسی منطقه‌ای نیز بارها به کار آمد.

مرتضوی با بیان اینکه مردم به رغم دشواری‌ها تا آخر پای انقلاب خود و خون شهدا خواهند ایستاد، گفت: در این میان دست کارگرانی که با سیلی صورت خود را در زیر فشار تحریم‌ها سرخ کردند اما به استکبار آمریکا اجازه نفوذ و سوءاستفاده ندادند را می‌بوسیم و باید تمام تلاش خود را برای قدردانی از آنان و کارفرمایان سخت‌کوش کشور انجام دهیم.

کد خبر: 56734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =