پیکر شهید گمنام در محوطه وزارت کار تدفین شد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در محل وزارت کار گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در طی دهه‌ها جریانات نفاق منطقه‌ای، تحریم و جنگ تحمیلی را راه‌ انداختند، اما در همه این اتفاقات شکست خوردند. 

به گزارش آتیه آنلاین، صولت مرتضوی افزود: از طرف جامعه کارگری به این شهید گمنام عزیز خیر مقدم می‌گویم. زمانی که چشمم به تابوت شهید افتاد و عنوان شهید گمنام را دیدم به یاد یکی از عملیات‌های اجرا شده در محل فکه افتادم.

وزیر کار در ادامه گفت : دشمنان قسم خورده ما دست از سر این انقلاب و مرز و بوم برنمی دارند مگر اینکه مانند گذشته توطئه‌ها را خنثی کنیم. ملت ایران زمین‌شناس و بیدار است و طراحی‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

وی در ادامه افزود : دولت سیزدهم تمام قد برای تامین نیازهای مردم وارد صحنه شده است. باید در برابر تمام توطئه ‌های دشمنان از جمله در دسیسه‌های تحریم بایستیم.

برگزاری مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در وزارت کار

پیکر شهید گمنام کارگری هشت سال دوران دفاع مقدس، امروز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه از سازمان حج و زیارت تشییع و در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع و تدفین این شهید گمنام ساعت 9 صبح امروز با حضور وزیر کار، معاونان، مدیران و کارکنان این وزارتخانه، مسئولان کشوری و لشگری و جمعی از مردم برگزار شد.

محمد چکشیان، معاون فرهنگی‌ و اجتماعی وزارت کار روز گذشته از تشییع و تدفین شهید گمنام تفحص‌شده با لباس منقوش به نشان وزارت کار و امور اجتماعی‌ سابق خبر داده و گفته بود: با حضور مردم، مسئولین، کارکنان و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهید بزرگوار تشییع و در محوطه این وزارتخانه تدفین خواهد شد.

امروز همچنین در مسیر تشییع و در مراسم تدفین این شهید گمنام از سازمان حج و زیارت تا ساختمان اصلی وزارت کار مراسم ویژه فرهنگی برگزار شد.

روز ۲۴ تیرماه ۱۳۹۹ سردار سرتیپ پاسدار «سیدمحمد باقرزاده» فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح از تفحص پیکر یک شهید گمنام در منطقه فکه با نشان‌ «وزارت کار و امور اجتماعی» خبر داده بود.

کد خبر: 56873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =