شاخص کل بورس تهران به کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی نزدیک شد

 در داد و ستدهای روز جاری «سه‌شنبه ۲۷ دی» بازار سهام، شاخص کل بورس تهران باز هم مسیر رشد را طی کرد.

به گزارش «آتیه آنلاین»، نماگر اصلی بازار سهام امروز با ۶ هزار و ۳۷۳ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۶۸۷ هزار واحدی صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲.۳۱۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۵۲۳ هزار و ۶۸۷ واحد رسید. با توجه به این رشد شاخص کل بورس، در هفته آینده محدوده یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی در دسترس خواهد بود و باید دید که آیا این محدوده شکسته خواهد شد؟

ارزش معاملات امروز نیز قابل توجه بود و به نزدیک ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید، که این موضوع می‌تواند نوید بخش ادامه روند صعودی بورس باشد. همچنین امروز نمادهای توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، معدنی و صنعتی گل‌گهر، ایران خودرو، شرکت ارتباطات سیار ایران و بانک تجارت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس گذاشتند.

همچنین شاخص فرابورس نیز با ۶۳ واحد افزایش رقم ۲۱ هزار و ۴۴۰ واحد را ثبت کرد و نمادهای سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، مدیریت انرژی امید تابان هور، پویازرکان آق دره و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون، پالایش نفت شیراز و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص فرابورس گذاشتند.

به نظر می‌رسد با توجه به نزدیک شدن شاخص کل بورس به محدوده مقاومتی یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحدی شاهد افزایش عرضه‌ها و همچنین فشار فروش بر روی نمادهای رشد کرده طی این چند وقت باشیم، حال باید دید که آیا خریداران به مانند اول هفته که شاخص کل منفی شد، منفی‌های بازار را خواهند خرید، یا اینکه ممکن است بازار چند روزی دست به دست شود؟

کد خبر: 57118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =