بدهی ۱۱۰ میلیارد تومانی کارفرمایان به تأمین‌اجتماعی استان گیلان

گزارش‌های تحلیلی از آخرین بیلان صادره تا  شهریورماه سالجاری بیانگر این موضوع است که میزان مطالبات تأمین‌اجتماعی گیلان از واحدهای تولیدی شهر صنعتی رشت از دیون کارفرمایان تک تک شهرستان‌های استان بیشتر است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین‌اجتماعی گیلان، علیرغم اینکه از بین ۲۴ هزار و ۲۵۸ فقره بیلان صادره، تنها ۲۹۴ فقره یعنی یک و دو دهم درصد از مجموع صورتحسابهای صادره متعلق به کارگاههای مدیون در شهرصنعتی رشت است ولی از حیث مبلغ هشت و هفت دهم درصد از مطالبات تأمین‌اجتماعی گیلان مربوط به این حوزه است.

همچنین مبلغ مطالبات شعبه شهرصنعتی رشت در بین ۲۸ واحد اجرایی تأمین‌اجتماعی گیلان، پس از شعب یک و دو رشت دارای بیشترین رقم بوده و در واقع می توان اذعان داشت که حتی رقم بدهی کارفرمایان شهرستان‌های بزرگ استان همچون بندرانزلی با ۹۵ میلیارد تومان، لاهیجان با ۶۸ میلیارد تومان، رضوانشهر یا ۵۳ میلیارد تومان و... پس از رقم بدهی کارفرمایان حوزه شهرصنعتی رشت است.

از مجموع هزار و ۲۵۸ میلیارد تومان مطالبات تأمین‌اجتماعی گیلان از کارفرمایان استان، بیش از ۵۰ درصد آن مربوط به کارفرمایان شهرستان رشت در شعب سنگر، کوچصفهان، شهرصنعتی و سه گانه رشت است.

کد خبر: 57206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =