پرداخت ۵۵ درصد تسهیلات تبصره ۱۶ در استان ایلام

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵، ۷ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ در این استان جذب و پرداخت شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام، نورالدین الیاسی گفت: تسهیلات تبصره ۱۶ بودجه مربوط به ازدواج، مسکن، فرزندآوری، اشتغال، درمان بیماران صعب العلاج و همچنین حمایت از خود اشتغالی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

وی افزود: سهم استان ایلام از محل تبصره ۱۶ امسال ۱۷ هزار و ۹۲۴ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۱۱ هزار و ۱۱۷ میلیارد ریال آن تخصیص یافته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: دستگاه های مختلف مسوول در حوزه پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ استان تاکنون پنج هزار و ۸۱۷ مورد را به افراد واجد شرایط پرداخت کرده اند.

الیاسی تاکید کرد: مبلغ پرداختی این تسهیلات تاکنون ۶ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال بوده که نشان می دهد ۵۵، ۷ درصد از تسهیلات تبصره ۱۶ در استان ایلام به متقاضیان پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) بالاترین سهمیه را با مبلغ چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به خود اختصاص داده که تاکنون یک هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال معادل ۴۹، ۷ درصد را پرداخت کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز از محل منابع ملی از چهار هزار میلیارد ریال سهمیه ابلاغی سه هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال را پرداخت کرده که عملکرد ۸۶، ۴ درصد را نشان می دهد.

الیاسی اظهار داشت: بهزیستی نیز عملکرد ۶۶، ۸ درصد را ثبت کرده بطوریکه از یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال سهمیه تعیین شده تاکنون ۸۰۱ میلیارد ریال را به مددجویان خود پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: بنیاد شهید، بسیج سازندگی، پارک علم و فناوری، بنیاد علوی و معاونت وظیفه عمومی نیز تاکنون در این زمینه عملکردی نداشته و اعتباری را جذب نکرده اند.

کد خبر: 57324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =