خانه سالمندان خدابنده ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در زمان حاضر ساختمان مرکز نگهداری سالمندان و افراد دارای معلولیت خدابنده ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون نزدیک به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آن هزینه شده است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، سلمان حسینی با بیان اینکه این پروژه با اعتبار دولتی به مبلغ چهار میلیارد تومان تحویل پیمانکار شده است. افزود: خیرین نیز به عنوان بازوان یاریگر بهزیستی هستند که در راستای رفع مشکلات جامعه هدف این دستگاه، رشد و گسترش خدمات اجتماعی و ارتقا سلامت اجتماعی نقش بسزایی دارند.

وی از خیرین خواست: در ترسیم شهری بدون آسیب های اجتماعی و تلطیف فضای شهری با کاهش تعداد کودکان کار، معتادین، فقر و خشونت های کلامی و غیره همچون دیگر امور پیش قدم باشند.

این مسوول ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون خیرین زنجانی نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان به صورت نقدی، غیرنقدی و خدماتی از طریق ادارات بهزیستی شهرستان های استان زنجان به مددجویان و اقشار آسیب پذیر بهزیستی کمک کرده اند که این رقم در راستای هزینه درمان، معیشت، مسکن و غیره هزینه شده است.

حسینی به اجرای ۶ پویش همزمان با سراسر کشور از جمله پویش ضیافت مهربانی، سین هشتم، مشق مهر، حریم عشق، عید تا عید و یلدای مهربان اشاره کرد و گفت: هدف از اجرای این پویش ها جذب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای بهبود و ارتقای سطح رفاه و معیشت مددجویان است.

این مسوول اظهار کرد: بهزیستی همواره خود را موظف می داند تا با سازماندهی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب، ‌راهکارها و استراتژی های متناسب با جامعه هدف زمینه گسترش و تعمیق مشارکتهای مردمی را فراهم کند.

وی با بیان اینکه طرح حامی و شکرانه سلامت نیز از جمله طرح های اجرا شده در بهزیستی است، افزود: خیرین می توانند به عنوان حامی کودکان، ایتام و مشارکت با نیت عام وخاص و دیگر راه های یاری همراه و یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند و با انتخاب خانواده تحت پوشش، ماهیانه مبلغی را به شماره حساب آنان واریز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق شماره حساب :۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* به جامعه هدف بهزیستی کمک کنند.


کد خبر: 57325

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =