بازدید مدیرعامل شرکت میلاد سلامت تأمین اجتماعی از بیمارستان لبافی‌نژاد

مدیرعامل شرکت میلاد سلامت تأمین اجتماعی و مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در بازدید از بیمارستان لبافی‌نژاد گفت: امیدواریم که در سایه هم‌افزایی بتوانیم سطح رضایت‌مندی کارکنان مراکز درمانی و به تبع آن ارایه خدمت کیفی‌تر به بیمه‌شدگان را ارتقاء دهیم.

به گزارش خبرنگار آتیه‌آنلاین، شکیبا محبی‌تبار امروز ( پنجم بهمن ماه ) پس از بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان در نشست هم اندیشی با کارکنان بیان کرد: گفت‌‍وگو و طرح مسایل و مشکلات مراکز از زبان خود همکاران بنیان و اساس جلسات هم‌اندیشی است. در اغلب مراکز درمانی به مشکلات در خصوص کمبود و یا جذب نیرو، حداقل و تفاوت در دستمزدها اشاره می‌شود و به نظر می‌رسد که درد مشترک غالب مراکز است بنابراین حل این مسایل به همفکری و اقدام عملی نیاز دارد.

او تاکید کرد: باید هم‌افزایی صورت گیرد و اصلاحاتی در روند شیوه مدیریت مراکز، جذب نیروها و همچنین پرداخت دستمزدها به منظور پرداخت حقوق بحق نیروها و به تبع آن ارایه خدمات کیفی‌تر به بیمه‌شدگان در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین، مدیرعامل شرکت میلاد سلامت تأمین اجتماعی و مشاور امور زنان و خانواده مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز ( پنجم بهمن ماه ) با حضور در برخی از بخش‌های بیمارستان لبافی نژاد، با اهداء شاخه گل رز به کادر پرستاری، از بیماران بستری در بخش‌های زنان نیز عیادت کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت میلاد سلامت تأمین اجتماعی از بیمارستان لبافی‌نژاد

کد خبر: 57361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =