درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهید نادر مهدوی خورموج به بهره‌برداری رسید

درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج در استان بوشهر در آیینی با حضور میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و مسئولان محلی این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش آتیه انلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، موسوی روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح این مرکز درمانی گفت: مایه مباهات است که در ماه پرفیض رجب و در آستانه دهه مبارک فجر، درمانگاه تامین‌اجتماعی شهید نادر مهدوی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

او با بیان اینکه با احداث درمانگاه یادشده خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی و دارویی و خدمات آزمایشگاه به مردم منطقه ارائه می‌شود، افزود: با این اقدام زیرساخت لازم برای توسعه خدمات درمانی در شهرستان دشتی فراهم شده است که این مهم در آینده و با جذب پزشکان متخصص با کمک و مشارکت مسئولان محلی فراهم خواهد شد. امیدواریم با توسعه خدمات بخش‌های تخصصی در آینده نزدیک رضایت هر چه بیشتر بیمه‌شدهگان و بازنشستگان و آحاد مردم منطقه فراهم ‌شود.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم توسعه خدمت است که این مهم در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز به‌ویژه در زمینه توسعه ظرفیتهای درمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

موسوی ادامه داد: براساس رویکرد توسعه خدمت، سفر به استان بوشهر با هدف بررسی میدانی و ارزیابی خدمات بود که این بازدیدهای میدانی در شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان، دیر و دشتی انجام شد. در بازدید از پلی‌کلینیک بوعلی کنگان مقرر شد با هدف خدمات‌رسانی بیشتر، تجهیزات موردنیاز توسعه بخش آزمایشگاهی این مرکز تامین شود. همچنین در بازدید از درمانگاه تأمین‌اجتماعی دیر نیز اختصاص یک دستگاه آمبولانس برای این مرکز مورد تصویب قرار گرفت.

او در حاشیه این آیین با اهدای لوح یادبود، از برادر شهید نادر مهدوی (شهید نبرد مستقیم با آمریکا) تجلیل کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی، زاهد دوست امام جمعه شهرستان خورموج نیز در مراسم افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی از حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و توسعه خدمات تأمین اجتماعی در این منطقه قدردانی کرد و گفت: افتتاح این مرکز درمانی گامی در راستای رفع مشکلات و محرومیت‌های شهرستان است و امیدواریم در آینده شاهد افزایش هرچه بیشتر خدمات مرکز درمانی تأمین اجتماعی به مردم شریف این منطقه باشیم.

بازدید از شعب و مراکز درمانی کنگان و دیر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در دومین روز از سفر استانی به استان بوشهر همچنین از شعبه بیمه و پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی بوعلی کنگان و نیز شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی بندر دَیّر بازدید کرد.

موسوی با حضور در شعبه تأمین‌اجتماعی کنگان و دیدار و گفت‌وگو با کارکنان این مرکز، از تلاش‌های آنان برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران قدردانی کرد. او همچنین از بخش‌های مختلف پلی‌کلینک تأمین‌اجتماعی بوعلی کنگان بازدید کرده و در این بازدید بر ضرورت نوسازی تجهیزات دندان‌پزشکی این پلی‌کلینیک تأکید کرد.

مدیرعامل تأمین‌اجتماعی به همراه شماری از معاونان و مدیران این سازمان و نیز جمعی از مسئولان محلی استان بوشهر، از شعبه و درمانگاه تأمین‌اجتماعی دیّر به‌عنوان بزرگ‌ترین بندر صیادی ایران بازدید کرد.

او در بازدید از درمانگاه بندر دیّر با توجه به شمار مراجعان این مرکز درمانی و همچنین درخواست مسئولان محلی، در زمینه بررسی کارشناسی ضرورت توسعه ظرفیت این مرکز قول مساعد داد.

موسوی همچنین با بازدید از شعبه تأمین‌اجتماعی دیّر، مطالبه بندرنشینان در زمینه ساماندهی بیمه ملوانان و معرفی این شغل به‌عنوان شغل‌ سخت و زیان‌آور را مورد بررسی قرار داد.

در استان بوشهر در حال حاضر بالغ بر یک میلیون نفر از جمعیت استان، تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای و درمانی سازمان تأمین‌اجتماعی هستند که شامل ‌حدود ۹۳۰ هزار نفر بیمه‌شده اصلی و تبعی و نیز بالغ بر ۷۵ هزار نفر بازنشسته و مستمری‌بگیر اصلی و تبعی است. سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان دارای ۱۵ شعبه، ۳ مرکز بستری و ۸ مرکز خدمات درمانی سرپایی است.

کد خبر: 57370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =