آماده‌باش سازمان تأمین‌ اجتماعی برای ارائه خدمات به آسیب‌دیدگان زلزله خوی

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی درپی وقوع زلزله ۵.۹ ریشتری شامگاه شنبه هشتم بهمن ماه شهر خوی، در تماس تلفنی با مدیران بیمه و درمان تأمین‌اجتماعی آذربایجان‌غربی بر آماده‌باش مراکز بیمه‌ای و درمانی برای ارائه خدمات به حادثه‌دیدگان و حداکثر تلاش برای ارائه خدمات به آنها تاکید کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، میرهاشم موسوی در جریان این تماس‌ها ضمن اطلاع از وضعیت مراکز بیمه‌ای و درمانی تأمین‌اجتماعی در منطقه زلزله‌زده، بر لزوم تلاش حداکثری و استفاده از همه ظرفیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در منطقه و استان در مورد ارائه خدمات فوری به حادثه‌دیدگان و مصدومان دستورات لازم را صادر کرد.

براساس این گزارش، سازمان تأمین اجتماعی در شهر خوی دارای یک شعبه بیمه‌ای، یک بیمارستان و یک درمانگاه تخصصی است که در حال فعالیت و ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی هستند.

براساس آخرین گزارش دریافتی از منطقه زلزله‌زده، صبح امروز حدود ۱۵۰ نفر از مصدومان حادثه زلزله به بیمارستان تأمین‌اجتماعی امیرالمومنین (ع) خوی مراجعه کردند که پس از دریافت خدمات سرپایی ترخیص شدند.

سازمان تأمین‌اجتماعی در شهر خوی، ۴۲ هزار نفر بیمه‌شده دارد و با احتساب بیمه‌شدگان تبعی و مستمری‌بگیران، بالغ بر ۱۷۰ هزار نفر در این شهر تحت پوشش تأمین‌اجتماعی هستند.

با اعلام تأمین اجتماعی، در صورت آسیب دیدن یا فوت بیمه‌شدگان یا تخریب کارگاه‌های تحت پوشش، خدمات درمانی، برقراری مستمری بازماندگان و برقراری مقرری بیمه بیکاری برای بیمه‌شدگانی که محل کار آنان در جریان زلزله دچار آسیب و تعطیل شده است، در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه خواهد شد.

کد خبر: 57434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =