فعالیت ۳.۵ میلیون کارگر در عرصه تولید استان تهران

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت: فعالیت بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کارگر، ۲۳۵ هزار کارگاه و ۲۳۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی پتانسیل بزرگی در حوزه تولید در استان است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان تهران، حامد ویس‌کرمی ظهر امروز (یکشنبه) در یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران که در موزه ملی دفاع مقدس برگزار شد،گفت: ۲۸۶۷ نفر از جامعه ۱۴ هزار نفری کارگر کشور به استان تهران اختصاص دارند.

وی بیان کرد: وجود ۲۰ درصد شهدای والامقام جامعه کار و تولید کشور در استان تهران، نشان از تدین و دلبستگی شهدای گرانقدر این استان به اسلام، و آرمان‌های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام، از اهداف برگزاری یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگر استان تهران به ایفای نقش در جهت ارتقاء سطح فرهنگ کار و تولید در استان تهران اشاره کرد.

ویس‌کرمی شهدای کارگر را الگوهایی بی‌مانند و مثال‌زدنی خواند و تاکید کرد: هر انسانی در حیات و زندگی خود دو سلوک مادی و معنوی دارد و سلوک معنوی آن چیزی است که انسان را به خداوند متعال نزدیک می‌کند.

وی ادامه داد: شهید کارگر در هر دو مرحله سلوک در جایگاه برتر و والایی قرار دارد، چرا که در سلوک مادی با ایفای نقش در حوزه تولید و رفع نیاز هم‌وطنان و خدمت در مسیر اعتلای میهن به خوبی به ایفای نقش پرداخته و در سلوک معنوی نیز مقامی بالاتر از مقام شهید وجود ندارد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران افزود: شهدای کارگر به واسطه احساس مسؤولیت و نوع‌دوستی در قبال میهن اسلامی این مقام و جایگاه را کسب کرده‌اند و شهدایی با این خصوصیات شایسته الگو شدن هستند.

ویس‌کرمی گفت: در استان تهران با بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار کارگر، ۲۳۵ هزار کارگاه و ۲۳۰۰ تشکل کارگری و کارفرمایی این ظرفیت و پتانسیل وجود دارد که تشکل‌ها در راستای فرهنگ کار در مسیر ارتقاء حرکت کنند.

وی تصریح کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که توجه به تولید و کار همت مضاعفی را می‌طلبد، همانگونه که رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی‌امر جامعه در انتخاب شعارهای سال و بیانیه گام دوم مسیر را به خوبی روشن کرده‌اند.

به گفته مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، ۱۰۲ خانواده معظم شهدای کارگری استان تهران به زیارت عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

کد خبر: 57444

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =