سفر وزیر بهداشت به ارومیه و بررسی وضعیت مصدومان زلزله خوی

وزیر بهداشت، به منظور بررسی وضعیت مصدومان زلزله خوی دیشب به استان آذربایجان غربی سفر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین‌اللهی در بدو ورود به استان آذربایجان غربی، در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه حاضر شد. وزیر بهداشت، شامگاه دیشب با حضور در مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی(ره) ارومیه ضمن عیادت از مصدومان زلزله، روند درمانی آنها را مورد ارزیابی قرار داد.

عین‌اللهی در ادامه این بازدید از مصدومان زلزله خوی که در بیمارستان خاتم‌الانبیاء سلماس، بستری هستند، عیادت کرد و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف بیمارستان با نیروهای این مرکز گفت‌وگو کرد.

وزیر بهداشت با اشاره به آمادگی مراکز درمانی آذربایجان غربی و شرقی از خدمات کادر بهداشتی، درمانی و اورژانس در زمین لرزه خوی، تقدیر کرد. وی همچنین با حضور در بیمارستان قمر بین‌هاشم از بخش‌های مختلف این بیمارستان که در حادثه زلزله آسیب دیده است، بازدید کرد.

عین‌اللهی در حاشیه این بازدید گفت: جان باختن تعدادی از هموطنان در زلزله خوی را تسلیت می‌گوییم. متاسفانه خسارات جدی به بیمارستان فرسوده قمر بنی‌هاشم خوی وارد شده است.

وی افزود: برای تامین امنیت، بیماران بستری این بیمارستان تخلیه و به سایر مراکز درمانی استان، منتقل شدند و دیشب در بازدیدی که از بیمارستان خاتم‌الانبیاء سلماس داشتیم، تعدادی از بیماران بدحال این مرکز درمانی نیز در آنجا بستری بودند.

وزیر بهداشت همچنین در بازدید از بخش جدید اورژانس این بیمارستان، با پزشکان و پرستاران گفت‌وگو و از بیماران، عیادت کرد.

عین‌اللهی همچنین خسارات وارد شده به این بیمارستان را در بخش‌های مختلف و اتاق عمل بررسی کرد و خواهان ارزیابی خسارات از سوی معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت شد.

ساعت ۲۱:۴۴ شنبه ۸ بهمن ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر در عمق هفت کیلومتری، خوی در آذربایجان غربی را لرزاند. طبق گزارش مرکز لرزه‌نگاری دانشگاه تهران، مکان دقیق این زمین‌لرزه در طول جغرافیایی ۴۴.۹۰ درجه و عرض جغرافیایی ۳۸.۵۹ درجه گزارش شده است.

سفر وزیر بهداشت به ارومیه و بررسی وضعیت مصدومان زلزله خوی

سفر وزیر بهداشت به ارومیه و بررسی وضعیت مصدومان زلزله خوی

کد خبر: 57476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =