ملت بزرگ ایران اسلامی در مقابل دشمنان ایستاده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی تمام‌قد در مقابل دشمنان ایستاده است. رئیس‌جمهور و دولتمردان شبانه‌روز در تلاشند تا شیطنت‌های دشمن خنثی و بخشی از مشکلات مردم برطرف شود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی یکشنبه (نهم بهمن‌ماه) در یادواره دو هزار و ۸۶۷ شهید کارگر استان تهران گفت: یکی از گره‌های ذهنی که امروز در فکر برخی از جوانان ایجاد می‌کنند، این است که چرا شهید دادیم و اساساً چرا جنگ شروع شد؟

او با بیان این‌که ملتی به‌ پاخاست و حکومتی مسلح و جبار را شکست داد، افزود: ملت ایران برای نخستین بار ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست تا در جغرافیای سیاسی و نظام حکمرانی کشور طرحی نو بنا سازد.

مرتضوی اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن نظام و از سویی کارشنکی جریان نفوذ و داشتن ستون پنجمی به نام جریان نفاق در داخل کشور بر آن شدند تا بر این مملکت بتازند.

وزیر کار تأکید کرد: در زمانی که دشمن در حال پیشروی بود، خرمشهر را خونین‌شهر و به جغرافیای طبیعی ما تعرض کردند تا امام‌خمینی(ره) با صدور فرمانی نیروی عظیم بسیج را به میدان فرستادند و کاری کردند کارستان.

مرتضوی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران که آن زمان به عنوان نظامی نوپا که در حال طراحی ساختار جدید دینی بود، اکنون به برکت خون شهدا و به‌رغم همه دشمنی‌ها و کارشکنی‌ها به سمت پیشرفت پیش می‌رود.

وزیر تعاون با بیان اینکه ما هیچ‌وقت دنبال جنگ نبودیم عنوان کرد: خانواده شهدا پس از شهادت فرزندشان سجده شکر به جا می‌آوردند.

مرتضوی با بیان اینکه جنگ اسلام و کفر پایان‌ناپذیر است، تأکید کرد: دسیسه‌ها و فتنه‌های کنونی نیز در تداوم همان حرکت‌های دشمنان انجام می‌شود، اما ملت بزرگ ایران اسلامی همچنان تمام‌قد ایستاده است.

یادواره ۲۸۶۷ شهید کارگری استان تهران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام‌جمعه موقت تهران، معاون روابط کار وزارت تعاون، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیرکل کار استان تهران، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

کد خبر: 57484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =