به گزارش آتیه آنلاین به نقل از پایگاه خبری توسعه تعاون، مجید مشعلچی با اعلام این خبر گفت: صنعت بیمه همواره در کارهای ملی و عامالمنفعه پیشگام بوده و تجربه نشان داده است که با خرد جمعی می توان به نتایج خوبی دست یافت.
وی افزود: در این مهم نیز بیمه مرکزی به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه کشور، روند کار را پیگیری کرده و خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.
مشعلچی از بیمه درمان به عنوان دغدغه اصلی صنعت بیمه یاد کرد و گفت: با توجه به این موضوع، بیمه مرکزی روند تکمیل چرخه اطلاعات الکترونیکی نسخه درمانی را با جدیت (از شرکتهای بیمهگر تکمیلی) پیگیری کرده است.
قائم مقام بیمه مرکزی با اشاره به مشکلات موجود این سامانه در بخشهای خارج از شرکتهای بیمهگر بازرگانی گفت: صنعت بیمه به رغم کاستیهای موجود، کار خود را تا مراحل اجرایی انجام داده و امید میرود با هماهنگی سایر نهادهای مرتبط این دغدغه برطرف شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم شریف ایران اسلامی ارائه دهیم.
وی در پایان از شرکت های بیمهای که در زمان مقرر نسبت به تکمیل و به روزرسانی سامانه درمان تکمیلی خود اقدام کردهاند، تقدیر کرد و افزود: برخورد نظارتی مقتضی با شرکتهایی که هنوز مقدمات اجرایی کار را فراهم نکردهاند، صورت خواهد گرفت.
این نشست با حضور معاون نظارت، رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات، مشاور رئیس کل در حوزه بیمه درمان، مدیرکل نظارت بر بیمه های غیر زندگی و مدیر مرکز توسعه و نوآوری مرکز فاوا بیمه مرکزی برگزار شد.
نظر شما