۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
کد خبر: 57545

حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی، دستاورد انقلاب اسلامی

امین فخر، مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمان
حوزه درمان سازمان تامین اجتماعی، دستاورد انقلاب اسلامی

یاد امام و شهدا را در چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی گرامی می‌داریم. در حالی به استقبال ایام‌الله دهه فجر می‌رویم که هجمه سنگین رسانه‌ای بدخواهان، نظام اسلامی را آماج تیرهای مسموم خود قرار داده‌اند و با واژگون نمایی سعی در سیاه نمایی و ناامیدی مردم به‌خصوص جوانان و زنان را دارند.

حرکت بزرگ انقلاب اسلامی در ایران با هدایت امام راحل به جهت خارج سازی کشور از چنگال قدرت‌های بزرگ و تکیه به استعدادهای داخلی جهت استقلال و تشکیل نظامی مردمی با تکیه بر دین و معنویت بوده است و عصاره این حرکت بزرگ در قالب شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به جهان اعلام شد.

از ابتدای امر قدرت‌های مسلط جهانی این انقلاب و اهداف آن را بر نتافتند و با تحریک‌های قومی، مذهبی و سپس جنگ و تحریم و تهاجم فرهنگی سعی در نابودی و یا انحراف آن داشته‌اند. آنچه که باعث تداوم و استواری این نظام شد، اعتقاد قلبی مردم به اهداف و رهبری دینی و حمایت و پشتیبانی از این نظام با جان و مال و فرزندان خود بوده است. بدیهی است پاسخ نظام اسلامی به اعتماد و پشتیبانی بی‌دریغ مردمی، تاسیس و تقویت نهادهای خدمت رسان به مردم و برجسته‌تر کردن ارزش خدمتگزاری در همه سطوح بوده است.

یکی از ارزنده‌ترین نهادهای خدمتگزار که دستاورد انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، درمان سازمان تامین اجتماعی است. این نهاد خدمت محور، ساز و کاری برای تحقق راهبرد ترسیمی مقام معظم رهبری در حوزه درمان کشور است که فرمودند: کاری کنید بیمار جز درد و رنج بیماری‌اش، ناراحتی دیگری نداشته باشد.

مراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی پناهگاه مردم به‌ویژه کارگران زحمتکش و خانواده‌های این عزیزان است و همکاران سازمان در همه سطوح با تلاش ارزشمند خود سعی در ارتقاء کمی و کیفی خدمات مراکز ملکی سازمان کرده‌اند و با تعصب و تلاش و به‌رغم دشواری‌ها همچنان سعی در فروزان نگهداشتن این شعله امیدبخش داشته‌اند.

امید آنکه سیاستگذاران و مدیران ارشد همچنان با پشتیبانی از این نهاد ارزشمند و دستاورد مهم انقلاب اسلامی، امکان خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر مراکز ملکی و درمانی سازمان به مردم و جامعه مظلوم و زحمتکش کارگری کشور را فراهم کرده و این شعله گرمابخش و امیدآفرین را حفظ کنند.

کد خبر: 57545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =