۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 57547

سازمان تأمین اجتماعی زمینه‌ساز عدالت اجتماعی

مجید یوسفی مقدم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سیستان وبلوچستان
سازمان تأمین اجتماعی زمینه‌ساز عدالت اجتماعی

تامین عدالت اجتماعی، ایجاد برابری‌های اجتماعی وتلاش برای تحقق جامعه آرمانی ومتعالی از اهداف اصلی سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد عمومی غیر دولتی کشوراست که به یاری خداوند متعال زمینه تامین رفاه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و بازنشستگان را فراهم آورده است.

در همین راستا مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سیستان‌ و بلوچستان در دو بخش درمان مستقیم با تعداد هشت مرکز درمانی و درمان غیرمستقیم با عقد قرارداد با کلیه مراکز درمانی دولتی و خصوصی به تعداد ۷۱۴ مرکز مشغول ارائه خدمات به بیمه شدگان و سایر مراجعه کننده‌های استان است.

توجه مستمر بر ارتقاء خدمات، توانمند سازی کارکنان، جلب رضایت‌مندی مراجعین و ایجاد روحیه مشارکت و نشاط از اهم رویکردهای این مدیریت بوده و بدین منظور برآنیم تا با توکل بر خداوند منان و در سایه تلاش همه جانبه مدیران و کارکنان استان و نیز با بهره‌مندی از توانمندی‌های بالقوه، از موفق‌ترین و کارآترین مجموعه ستادی در بین مدیریت‌های درمان سازمان تامین‌اجتماعی سراسر کشور تبدیل شویم.

اینجانب فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر را خدمت بیمه شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان، مستمری بگیران و همکاران ارجمند سازمان تامین‌اجتماعی تبریک عرض می‌کنم.

کد خبر: 57547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =