افتتاح ۲۹ طرح تعاونی طی دهه فجر در مازندران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از افتتاح ۲۹ طرح تعاونی با اشتغال ۲۵۶ نفر و سرمایه گذاری ۳۲۴ میلیارد تومانی در ایام دهه فجر خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل، علی باقری ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب است.

او افزود: امروز فرصت مغتنمی است که دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی به بهترین شکل مطلوب برای افکار عمومی به ویژه برای نسل های جدید تبیین شود بنابراین نقش رسانه‌ها در این حوزه بسیار کلیدی و اثربخش است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران بیان کرد: مازندران استانی با ظرفیت‌های بکر است که تلاش می‌کنیم این پتانسیل را تبدیل به فرصتی برای تسریع در رسیدن به توسعه کنیم.

این مسئول استانی تصریح کرد: توسعه بخش تعاونی با توجه به زودبازده بودن و اینکه نیازمند سرمایه گذاری کمتری به نسبت سایر زمینه هاست، از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

باقری افتتاح ۲۹ طرح تعاونی در سطح استان را یکی از برنامه‌های مهم در ایام دهه فجر عنوان کرد و گفت: این تعداد طرح با سرمایه‌گذاری ۳۲۴ میلیارد تومانی برای ۲۵۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، نواختن زنگ انقلاب در کارخانجات سطح استان، دیدار با ائمه جمعه و حضور سراسری در نمازهای جمعه، اطلاع رسانی از عملکرد اداره کل، برگزاری میز خدمت، برگزاری نشست جهاد تبیین، افتتاح طرح های شهرستانی، برگزاری جشن های انقلاب در کارخانه های استان، اقدام جهادی تعاونی های بهداشتی در روستاهای مازندران در شهرستانهای نور، ساری، قائمشهر و بهشهر، برگزاری جشنوراه فرهنگی ورزشی کارکنان دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون در استان و حضور جامعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن از مهم ترین برنامه های اداره کار در ایام الله دهه مبارک فجر است.

کد خبر: 57560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =