بیمارستان تأمین اجتماعی شریعتی اصفهان مقاوم‌سازی می‌شود

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان از برنامه‌ریزی برای مقاوم سازی سازی بیمارستان شریعتی خبر داد.

به گزارش آتیه آنلاین، محمد رجالی با اشاره به اینکه حدود ۴۰ درصد خدمات بستری و درمان در بیمارستان شریعتی شهر اصفهان انجام می‌شود، گفت: پیش‌تر طرح احداث بیمارستان جایگزینی برای این بیمارستان مطرح شد که زمینی خریداری و بیمارستان جدیدی ساخته شود تا حجمی از خدمات به آنجا منتقل شود.

او با بیان اینکه بیمارستان شریعتی تاکنون سه مرتبه مقاوم سازی شده است، افزود: ضلع شرقی بیمارستان در سال ۱۳۸۶ تخریب و بازسازی و ضلع غربی آن در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۸ مقاوم سازی شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه یک هزار و ۲۸۰ نفر پرسنل در این بیمارستان فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به حجم کار این بیمارستان با ۶۰ هزار عمل جراحی و نیاز به این بیمارستان و با توجه به اینکه ساخت بیمارستانی جدید زمان‌بر است برای مقاوم سازی بیمارستان یک شرکت مشاور انتخاب شده است.

رجالی افزود: در تلاش برای مقاوم سازی فنی بیمارستان هستیم که خدمات دهی در این بیمارستان تا ۲ دهه آینده امکان‌پذیر باشد. شرکت مشاور در حال بررسی طرح است، اگر نتایج مشخص شد که قابل مقاوم سازی است اعتبار مورد نیاز مصوب خواهد شد ضمن اینکه مطالعات نشان داده بدون اینکه بخش‌های بیمارستان تعطیل شود می‌توانند مقاوم سازی ساختمان را انجام دهند.

بیمارستان دکتر علی شریعتی با بیش از ۴۵ سال سابقه خدمت، بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سازمان تأمین اجتماعی در اصفهان است که دارای ۴۷۰ تخت مصوب، ۲۳ بخش عمومی و تخصصی و چهار درمانگاه وابسته شامل درمانگاه تخصصی شماره یک (مرکز دیابت)، درمانگاه دندانپزشکی، پلی کلینیک تخصصی شماره یک و درمانگاه بیمارستان تخصصی- عمومی شبانه روزی است.

کد خبر: 57565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =