امضای تفاهم‌نامه معاونت امور تعاون وزارت کار و سازمان اتکا

تفاهم‌نامه همکاری معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان اتکا نیروهای مسلح با هدف تقویت و توسعه همکاری‌ها در حوزه‌های تجاری، سرمایه‌گذاری، علمی، دانش‌بنیان، خدماتی و پشتیبانی امضا شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، براین اساس، ایجاد فروشگاه‌های مشارکتی با استفاده از املاک و اراضی در اختیار بخش تعاونی، همکاری شرکت‌های تعاونی‌مصرف در توزیع اقلام اساسی و همکاری و کمک به ترمیم شبکه پشتیبانی تعاونی مصرف با هدف تسهیل و تسریع در توزیع اقلام اساسی در تعهدات معاونت امور تعاون وزارت کار دیده شده است.

همچنین، فراهم‌کردن زمینه سرمایه‌گذاری مشترک سازمان اتکا با تعاونی‌ها با هدف ارتقای کیفیت محصولات و صادرات، تسهیل‌گری راه‌اندازی تعاونی جهت کسب‌وکارهای کوچک و مشاغل خانگی به عنوان بخش دیگری از تعهدات این معاونت وزارت تعاون موردنظر است.

در این همکاری جامع و مشترک، تأمین اقلام اساسی و مصرفی شرکت‌های تعاونی، عرضه تولیدات و محصولات تعاونی‌های تولیدی، مشارکت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا با واحدهای فروشگاهی تعاونی‌مصرف با اولویت مراکز استان‌ها و شهرهای بزرگ، مشارکت در سرمایه‌گذاری با شرکت‌های تعاونی‌مصرف و مشارکت سازمان اتکا در سرمایه‌گذاری طرح‌های تعاونی برعهده سازمان اتکا است.

کد خبر: 57575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =