رشد نرخ امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمارها نشان می‌دهد نرخ امید به زندگی پس از انقلاب اسلامی رشد زیادی داشته است.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی روز سه‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، شرکت همه مردم ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری دانست.

او یاد فجرآفرینانی را که برای اعتلای کلمه «الله»، ترویج فرهنگ اسلامی، تضمین و تثبیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران قیام کردند و در این راه جان دادند تا ریشه‌های درخت تنومند ایران اسلامی استوار بماند گرامی داشت.

وزیر کار تاکید کرد: ایام‌الله دهه ‌فجر همانند ایام «قدر» است تا رفتارمان را با محک آرمان‌های انقلاب بسنجیم تا بدانیم که چه قدر بر سر آرمان‌های امام (ره) و انقلاب هستیم و چه اندازه فاصله گرفته‌ایم.

مرتضوی افزود: باید بررسی کنیم که اگر در این چند سال درست حرکت کرده‌ایم تلاش‌مان را مضاعف کنیم و اگر از این آرمان‌ها فاصله داریم باید یک تحول بنیادی داشته باشیم.

او با اشاره به این که باید ایران امروز را با دنیای امروز مقایسه کنیم، برخی از شاخص‌ها در حوزه‌های سلامت، اجتماعی و... و. را تشریح و به پیشرفت در زمینه های مختلف اشاره کرد.

وزیرکار دولت سیزدهم به آمار کنونی مرگ و میر ناشی از کرونا در برخی از کشورها اشاره کرد و گفت: دانشمندان ایرانی آستین همت را بالا زدند و به سرعت واکسن ایرانی ساختند و به تولید انبوه و حتی صادرات دست یافتند.

او به زلزله اخیر و سرعت خدمت‌رسانی اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم خوی با سرعت انجام شد و در این مسیر مردم نیز بسیار کمک کردند و نشان دادند که مردم شریف ایران اسلامی در تمامی لحظات غمخوار یکدیگر هستند و این هنر مردم نجیب ایران است که همواره در صحنه هستند و تاکنون هیچ درخواست و کمکی هم از مجامع بین‌المللی نداشته‌ایم.

مرتضوی با اشاره به اینکه متاسفانه رسانه‌های خارجی حتی در این باب هم همجه‌های زیادی علیه ایران داشته‌اند، اضافه کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات زیادی داشته‌ایم اما این به معنای نادیده گرفتن برخی کاستی‌ها نیست.

او در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان این وزارتخانه در ایفای رسالت و تعهدی که نسبت به جامعه دارند، تقدیر کرد.

جشن پیروزی انقلاب اسلامی امروز سه شنبه هجدهم بهمن با حضور صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل این وزارتخانه برگزار شد.

کد خبر: 57711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =