امضای تفاهم‌نامه مشترک صندوق بازنشستگی کشوری و شستا

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری یکشنبه (۲۳ بهمن) در راستای تحقق ایفای نقش موثر در اجرای سیاست‌های کلی در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی با شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) امضا کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل صندوق بازنشستگی کشوری، هدف از امضای این تفاهم‌نامه، مشارکت و سرمایه‌گذاری مشترک در صنایع دارو، نفت، گاز و پتروشیمی، سیمان و ساختمان، تولید برق و ساختمان نیروگاه، معدن و صنایع معدنی، همسوسازی سیاست‌های بنگاه داری، تقویت سرمایه گذاری با محوریت اشتغال‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و تحقق عدالت سرمایه‌گذاری اعلام شده است.

در این تفاهم‌نامه به شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری مشترک در حوزه‌های دارای مزیت استراتژیک کشور همچون میادین نفت و گاز و پهنه‌های معدنی به منظور مقاوم‌سازی اقتصاد کشور نیز پرداخته شده است.

همکاری مشترک در تبادل اطلاعات جهت استفاده از ظرفیت‌ها، تولیدات، خدمات و محصولات شرکت‌های تابعه و همکاری در راهبری شرکت‌های دارای منافع و سهامداری مشترک بخش دیگری از محورهای همکاری این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه با حضور نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و ابراهیم بازیان، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره گروه سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) به امضا رسید.

کد خبر: 57805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =