تداوم دریافت طرح‌های پژوهشی با محوریت سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی

مدیر روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی گفت: فراخوان ارسال طرح‌های پژوهشی با محوریت سند ابلاغی سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی با استقبال چشمگیر موسسات پژوهشی و پژوهشگران همراه شده است و همچنان لینک دریافت طرح‌های جدید در سایت این موسسه فعال است.  

مرضیه سعادت در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین اضافه کرد: با ابلاغ سند سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی از سوی رهبری توجه و تمرکز بر ضرورت تحقق لایه‌های کامل آن در دستور کار قرار گفت. سازمان تأمین اجتماعی به دنبال ابلاغ این سند با تشکیل کارگروه‌های مختلف به صورت متمرکزتری بررسی و استقرار نظام چندلایه رفاهی و همچنین نحوه نگهداشت سرمایه‌های افراد تحت پوشش را در دستور کار قرار گرفت.

سعادت افزود: این موسسه نیز به عنوان بازوی علمی و پژوهشی سازمان تأمین اجتماعی اقدام به انتشار یک فراخوان عمومی در قالب ۷۴ عنوان طرح پژوهشی ذیل ۱۴ محور منطبق با بندهای سند ابلاغی سیاست‌های تأمین اجتماعی کرد.

او با تاکید بر اینکه «عناوین طرح‌ها به فراخور موضوع، مطابق با گروه‌های تخصصی موسسه تعریف شده‌اند»، افزود: موسسه عالی پژوهش تأمین‌اجتماعی از واحدهای نظرسنجی و افکارسنجی، مدیریت، بیمه و محاسبات، رصد و ارزیابی، آینده‌پژوهی، حقوق‌ عمومی و اجتماعی، اقتصاد و سرمایه‌گذاری، مطالعات اجتماعی و فرهنگی و سلامت تشکیل شده است و به همین دلیل، عناوین فراخوان به منظور بررسی و تفکیک تخصصی آثار دریافتی، بر اساس گروه‌های تخصصی موسسه تعریف شده‌اند.

مدیر روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی ادامه داد: فراخوان به دانشگاه‌های سراسر کشور، موسسات و مراکز تحقیقاتی در حوزه علوم‌ انسانی ارسال شد به این امید که بتوان با همکاری این نهادهای پژوهشی ضمن افزایش خردجمعی و تولید علم، برای رفع موانع و چالش‌های موجود، گام‌هایی هر چند کوچک اما موثر در راستای عدالت‌گستری و ارتقای اعتماد عمومی برداشت.

سعادت افزود: از زمان انتشار فراخوان تاکنون، پژوهشگران فعال در حوزه‌های مرتبط با عناوین اعلام شده، با مراجعه به گروه پژوهشی مدنظر خود در سایت موسسه، نسبت به تکمیل پروپوزال برای هر یک از عناوین اقدام کردند و همچنان ثبت طرح‌های جدید ادامه دارد.

مدیر روابط عمومی موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی با اشاره به تداوم دریافت طرح‌های پژوهشی گفت: پس از اتمام فرایند دریافت طرح‌ها، به تفکیک آمار مجموع طرح‌های پژوهشی دریافتی اعلام خواهد شد.

او در پایان گفت: متقاضیان می‌توانند در فرم پروپوزال موسسه که در سایت موسسه به نشانی www.ssor.ir بارگذاری شده، طرح‌نامه‌های پیشنهادی خود را از طریق گروه‌های پژوهشی مرتبط پیگیری و ارسال کنند و همچنین شماره تلفن ۸۸۷۵۳۲۴۵ و داخلی ۳۰۲، پاسخگوی پرسش‌های علاقه‌مندان در این زمینه است.

کد خبر: 57851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =