اقدامات وزارت کار باید در اتاق شیشه‌ای باشد

سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ گفت: اقدامات این وزارتخانه باید در اتاق شیشه‌ای باشد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرتضوی یک‌شنبه ۳۰ بهمن در نشست شورای راهبری توسعه مدیریت با اشاره به حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: در همه مقاطع حساس انقلاب اسلامی، مردم حضور حماسی داشته‌اند.

وزیر کار با اشاره به تعبیر «وزارت مردم» برای وزارت کار افزود: وزارت مردم واژه‌ای است که‌ معنای ‌آن قابلیت دسترسی و ارزیابی‌ در همه حوزه‌ها است.

او همچنین تاکید کرد: وزارت کار در تمامی‌ حوزه‌ها از جمله رفاه و تامین اجتماعی، اشتغال، جمعیت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، زیرساخت‌های پتروشیمی، دارو و تامین نیازهای اولیه فعالیت می‌کند.

مرتضوی افزود: ۸۰ تا ۹۰ درصد حوزه های فعالیت وزارت کار قابل تعریف و شاخص‌گذاری در راستای ارزیابی عملکرد است و در قالب شاخص‌های اختصاصی دارای قابلیت رصد و رهگیری است.

وزیر کار دولت سیزدهم گفت: در صورت اثبات نشدن شاخص‌های موردنظر برای دستگاه‌های ناظر، چگونه می‌توانیم برای مردم شاخص‌ها را اثبات کنیم.

او در ادامه بیان کرد: بنابراین باید اصلاح‌ شاخص‌های اختصاصی به نحوی انجام‌شود که قابلیت تحقق آن ها به لحاظ عملکرد و براساس ظرفیت‌های موجود امکان پذیر باشد.

کد خبر: 57936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =