تسهیلگری در امور کارفرمایان را سرلوحه کار قرار دهیم

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در آیین تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان برتر ادارات کل غرب و شرق تامین اجتماعی تهران بزرگ با تاکید بر ضرورت ارج نهادن به مقام کارفرمایان گفت: باید تسهیل‌گری و مانع‌زدایی از امور کارفرمایان را در دستور کار قرار دهیم و نباید با اتلاف وقت و ایجاد موانع، جهادگران عرصه تولید را دل آزرده کنیم و حرکت چرخ تولید کشور را کند سازیم.

به گزارش خبرنگار آتیه آنلاین، وحید ویس‌کرمی امروز (اول اسفند ماه) در آیین تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر ادارات تامین اجتماعی غرب و شرق تهران بزرگ با اشاره به اینکه ثمره فعالیت‌های اقتصادی کارفرمایان هموراه به اشتغال‌زایی و تقویت بنیه اقتصادی کشور می‌انجامد ، افزود: اشتغال‌زایی و رونق تولید از چنان پتانسیلی برخوردار است که می‌تواند به موازی کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر، امنیت را در عرصه‌های مختلف سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی برای کشور به ارمغان بیاورد.

او تاکید کرد: باید قدر کارفرما و تولیدکننده دانسته شود و بر دستان آنها بوسه زد که در چنین شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها مخاطرات را به جان می‌خرند و به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

ویس‌کرمی با تاکید بر ضرورت تسهیل‌گری در امور کارفرمایان گفت: باید امور کارفرمایی تسهیل شود و از غل و زنجیر کشیدن بر آنها که به تبع موانعی بر سر راه تولید و توسعه کشور ایجاد می‌کنند بپرهیزیم.

وی با انتقاد از برخی بی‌مهری‌ها در مورد نادیده گرفتن جایگاه کارفرمایان تاکید کرد: باید فرمایش موکد رهبر انقلاب درباره تولید و نقش تولید کنندگان درست درک و فهمیده شود. ایشان هدفی را مدنظر قرار می‌دهد اما بعضا ما مساله و موضوع دیگری را هدف قلمداد می‌کنیم.

ویس کرمی افزود: ما با وجود تحریم‌ها در رتبه ۱۴ اقتصادی دنیا قرار داریم و نقش کارفرمایان و تولیدکنندگان در دستیابی به این موفقیت بسیار چشمگیر است و باید قدر آنها را بدانیم که نه تنها رونق تولید داخلی را رقم می‌زنند بلکه در ارتقا جایگاه اقتصادی کشور در دنیا نقش کلیدی دارند.

وی افزود: همکاران در مجموعه تامین اجتماعی باید بدانند که تنها یک کارمند ساده نیستند بلکه نقش آنها در پشتیبانی از کارفرمایان و کارگران ارزشمند و کارگشاست .

مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران گفت : ۷۰ درصد شرکت‌های دانش بنیان کشور در استان تهران مشغول فعالیت هستند و ۴۰ درصد تولید ملی در این استان اتفاق می‌افتد بنابراین باید با تکریم و قدردانی از تولیدکننده و کارفرما، رشد و رونق تولید روزافزون به کشورمان ارزانی کنیم.

در آیین تقدیر از کارفرمایان ادارات کل غرب و شرق تامین اجتماعی تهران بزرگ از ۱۶ کارفرمای برتر با اهدا لوح ، تندیس و هدیه تقدیر شد.

کد خبر: 57972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =