قدیمی‌ترین مرکز درمانی لرستان شلوغ‌ترین در استان

سرپرست پلی‌کلینیک آیت‌الله کمالوند (خرم‌آباد لرستان)، این مرکز درمانی را قدیمی‌ترین مرکز در استان برشمرد که به دلیل استقبال زیاد مردم از خدمات، در عین‌حال شلوغ‌ترین مرکز درمان سرپایی استان نیز به شمار می‌رود.

دکتر پریسا رشیدی مجد در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با بیان اینکه در این مرکز درمانی پزشکان عمومی، متخصص و دندانپزشکان فعالیت دارند، گفت: در حوزه پاراکلینیک نیز خدمات رادیولوژی، دندانپزشکی، تزریقات و پانسمان و تهیه نوار عصب و عضله (MG- NCV) ارائه می‌شود. همچنین در این مرکز بیمه‌شدگان می‌توانند از خدمات مامایی و پزشک معتمد بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: این پلی‌کلینیک قدیمی‌ترین مرکز درمانی در استان لرستان است و بالاترین آمار ویزیت پزشکان عمومی در سطح استان متعلق به این مرکز است. زیرا بسیاری از بیماران از شهرهای همجوار به این مرکز مراجعه می‌کنند به نحوی که از ابتدای امسال تا پایان بهمن ۵۷۲ هزار مراجعه به این مرکز انجام شده است.

سرپرست پلی‌کلینیک آیت‌الله کمالوند، ادامه داد: کیفیت بالای خدمت‌رسانی و کادر مجرب پزشکی و دندانپزشکی در کنار خدمات مناسب پاراکلینیک از عوامل استقبال بیماران از این مرکز به شمار می‌رود. همچنین موقعیت جغرافیایی پلی‌کلینیک که در مرکز شهر واقع شده میزان این استقبال را فزونی داده و به واسطه این شرایط، مراجعه به این مرکز در بازه‌های زمانی درحال افزایش است.

رشیدی مجد با اشاره به خدمات این پلی‌کلینیک در همه‌گیری کرونا، گفت: از ابتدای شیوع کووید۱۹ این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی بیماران مبتلا/ مشکوک به کرونا را پذیرش کرده و به ویژه در اوج‌های بیماری تعداد بالایی از بیماران کرونایی را درمان کرده است.

او با اعلام اینکه در این مرکز درمانی ۵۳ نیروی انسانی مشغول به فعالیت هستند، اعلام کرد: ۳۸ نفر از این تعداد را کادر درمان تشکیل می‌دهد. اما با توجه به افزایش جمعیت بیمه‌شدگان نیاز به جذب پزشکان عمومی و متخصص وجود دارد و انتظار می‌رود تا ردیف پزشکان عمومی بیشتر شود. برای این منظور مراتب به مدیریت درمان استان اعلام شده است.

سرپرست پلی‌کلینیک آیت‌الله کمالوند، تاکید کرد: همچنین فضای فیزیکی مرکز نیز پاسخگوی تعداد مراجعه کننده‌ها نیست و در نتیجه انجام اقداماتی مانند بهینه‌سازی فضای پلی‌کلینیک و بهبود کیفیت خدمات در کنار جذب پزشکان در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

کد خبر: 57990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • گلی IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      1 0
      دوتا بچه دارم هروقت میرم راضی برگشتم خداخیرشون بده🥰
    • کردعلیوند IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      0 0
      خانم دکتر واقعا کلینیک رو دگرگون کردن. به عنوان یه مراجعه کننده این رو به وضوح می‌تونیم ببینیم.