۸ کارفرما از بین ۱۰۲ هزار کارفرمای شرق تهران برتر شناخته شدند

مدیرکل اداره کل تامین اجتماعی شرق تهران گفت: کارفرمای خستگی‌ناپذیر در شرایط سخت کنونی را باید تقدیر کرد و به همین دلیل برگزاری مراسم مشترکی با اداره کل غرب تهران در راستای تجلیل از کارفرمایان برتر در دستور کار قرار گرفت.

بختیار ملکی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین در حاشیه آیین تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد:‌ سازمان سالانه ارزیابی از کارفرمایان و کارآفرینان را در قالب شاخص‌های مدون خود و در دو مرحله استانی و کشوری انجام می‌شود.

ملکی افزود: در بین ۱۰۲ هزار کارگاه و کارفرمای شرق تهران، در نهایت هشت کارفرما و کارگاه که فعالیت آنها منطبق با شاخص‌های مدنظر بود برگزیده شدند.

او تجلیل از کارفرماها را اقدامی در راستای شعار سال خواند و افزود: کارگاه‌هایی که در تنگنای اقتصادی کنونی که ناشی از تشدید تحریم‌هاست به فعالیت خود بی‌وقفه ادامه می‌دهند و تعدیل نیرو و بدهی به سازمان نیز نداشته اند باید تجلیل و تکریم شوند.

مدیرکل اداره‌ کل تأمین‌اجتماعی شرق تهران اضافه کرد: کارفرماهای منتخب اغلب کسانی هستند که حتی اشتغال‌زایی و جذب نیروی جدید نیز داشته‌اند.

وی تاکید کرد: در جلسات هم‌اندیشی با کارفرمایان تاکید می‌کنیم که همکاران شاغل در شعب بیمه‌ای سازمان می‌توانند مشاوران امین و معتمدی برای آنها باشند و در صورت طرح مسائل بیمه‌ای کارگاه خود با آنها، در مجاری درست و قانونی مشکلات پیش‌روی آنها حل می‌شود.

ملکی با اشاره به مطالبه‌ کارفرمایان درباره رفع برخی نقائص سامانه‌های خدمات غیرحضوری گفت: اگرچه همواره سامانه‌ها بروزرسانی می‌شوند اما در صورت مواجهه کارفرمایی با یک نقیصه، اگر شفاهی یا مکتوب آن مورد را اعلام کند قطعا در اسرع وقت از مرجع ستادی سازمان، رفع مشکل را پیگیری خواهیم‌کرد.

آیین تجلیل از کارآفرینان و کارفرمایان برتر ادارات کل شرق و غرب سازمان تأمین اجتماعی روز گذشته (اول اسفندماه) برگزار شد.

کد خبر: 57996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 5 =