تجلیل کارفرماها از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی مایه دلگرمی است

یک کارآفرین برتر گفت: اینکه کارفرمایان خوش‌حساب از سوی سازمان تأمین اجتماعی دیده و تجلیل می‌شوند دلگرم‌کننده و انرژی‌بخش است.

نسرین گل چهره‌گلی، مدیر شرکت مسافرتی «شکوه دنیای پرواز» و یکی از کارآفرینان برتر از سوی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: رویداد تجلیل از کارفرمایان از سوی سازمان تأمین اجتماعی مایه دلگرمی است و ما را به ادامه فعالیت خود مشتاق‌تر می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت منظم لیست حق بیمه کارکنان خود افزود: فکر می‌کنم یکی از ملاک‌های انتخاب کارگاه و شرکت‌های برتر از سوی تأمین اجتماعی نظم در پرداخت لیست حق بیمه‌هاست و همواره شرکت ما به این مهم متعهد است.

گل چهره‌گلی ادامه داد: با وجود چندین‌سال فعالیت بی‌وقفه نه تنها تاخیری در پرداخت حق بیمه‌ها نداشته‌ایم بلکه خوشبختانه سابقه بدهی انباشته‌ای به سازمان تامین اجتماعی نداریم.

این کارآفرین برتر سامانه‌های ارائه خدمات غیرحضوری را یکی از کاربردی‌ترین اقدامات سازمان تأمین اجتماعی خواند و گفت: ایجاد این سامانه‌ها در روند و سرعت انجام امور بیمه‌شدگان و کارفرمایان داشته است.

گل چهره‌گلی بیان کرد: برخی مواقع بخشی از انجام و پیگیری امور بیمه‌ای در سامانه‌ها با موانعی روبرو می‌شود که ناگزیر به مراجعه حضوری برای رفع مشکل می‌شویم و بنابراین باید ارتقاء این سامانه‌ها همواره در دستور کار مسئولان امر باشد.

آیین تجلیل از کارفرمایان و کارآفرینان برتر ادارات کل غرب و شرق سازمان تأمین اجتماعی روز گذشته (اول اسفند ماه) برگزار شد.

تجلیل کارفرماها از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی مایه دلگرمی است

کد خبر: 58005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =