سعید حاجی سلطانی مدیرعامل موسسه حسابرسی سازمان تأمین‌اجتماعی شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی سعید حاجی سلطانی را به عنوان مدیرعامل موسسه حسابرسی تأمین‌اجتماعی منصوب کرد. او پیش از این مشاور هیأت مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی بود.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، طی مراسمی با حضور معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری و معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی، از خدمات علی محمدی سنجر، مدیرعامل سابق موسسه حسابرسی تقدیر و سعید حاجی سلطانی به عنوان مدیرعامل جدید این موسسه منصوب شد.

مصطفی سوری، معاون اقتصادی سازمان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مدیرعامل سابق این موسسه گفت: موسسه حسابرسی تأمین‌اجتماعی یکی از مهمترین واحدهای سازمان برای اجرای دقیق مقررات است که در دوره مدیریت اخیر پیشرفت خوبی داشته و به دستاوردهای تازه‌ای رسیده است.

او افزود: اگر چه بازرسی دفاتر قانونی مهمترین وظیفه این موسسه است، اما سازمان برای دستیابی به جایگاه حرفه‌ای خود باید به حوزه حسابرسی داخلی و حسابرسی شرکت‌ها نیز ورود کند و انتظار داریم که این اتفاق در دوره مدیریت جدید محقق شود.

موسسه حسابرسی در جهت راهبردهای سازمان حرکت کند

غلامحسین ستوده‌خو، معاون بیمه‌ای تأمین‌اجتماعی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات علی محمدی سنجر در دوره مدیریت ۳ ساله، بر اهمیت نیروی انسانی در این سازمان تاکید کرد و گفت: ماموریت موسسه حسابرسی در بحث دفاتر قانونی بسیار مهم و حساس است. مدیرعامل جدید باید تلاش کند که در جهت راهبردهای اساسی تأمین‌اجتماعی به درستی به ماموریت‌های خود عمل کند.

او اضافه کرد: در دوره گذشته کارهای خوبی در موسسه انجام شده و لازم است که این اقدامات به نحو جدی‌تر دنبال شود. ماموریت موسسه حسابرسی برای سازمان بسیار حائز اهمیت است. مدیرعامل جدید باید تلاش کند کارها با سرعت بیشتری دنبال و اهداف مورد نظر سازمان به سرعت محقق شود.

همچنین محمدی سنجر، مدیرعامل سابق این موسسه با تقدیر از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم گفت: با توجه به اینکه سرمایه اصلی موسسه حسابرسی منابع انسانی است، در دوره اخیر برای نظام‌مند کردن این حوزه تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا از این طریق اعتماد جامعه و سازمان نسبت به موسسه ارتقا یابد. اگر انتظار داریم که موسسه در سلامت کامل فعالیت کند، باید استقلال حرفه‌ای آن را حفظ کنیم.

موسسه حسابرسی سفیر سازمان تأمین‌اجتماعی است

سعید حاجی سلطانی، مدیرعامل جدید این موسسه نیز در این مراسم گفت: موسسه حسابرسی در دوره اخیر مدیریتی اتفاقات خوبی را رقم زد و مدیرعامل و تیم مستقر در این موسسه خوب کار کردند و از این بابت باید از زحمات آنها تشکر کرد.

او با اشاره به اینکه با توجه به گسترش شبکه‌های ارتباطی بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان، موسسه حسابرسی می‌تواند سفیر سازمان تأمین‌اجتماعی در این حوزه باشد، گفت: ضروری است در دوره جدید به تقویت سرمایه انسانی و شفافیت توجه جدی داشته باشیم.

کد خبر: 58017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =