افزایش ۱۵ درصدی احکام بازنشستگان وزارت بهداشت تعیین تکلیف می‌شود

نعمت الله ترکی، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری روز سه‌شنبه در جمع بازنشستگان وزارت بهداشت با تاکید بر لزوم اجرای قانون توسط این صندوق گفت: افزایش ۱۵ درصدی احکام بازنشستگان وزارت بهداشت با حضور چهار بازنشسته کشوری که در همین جمع به عنوان نماینده شما و مشاور بنده انتخاب شده‌اند، تعیین تکلیف خواهد شد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ترکی پس از شنیدن سخنان نمایندگان و تعدادی از بازنشستگان، گفت: نمایندگانی از بازنشستگان حاضر در این جمع که امروز طی احکامی به عنوان مشاور بنده منصوب می‌شوند، به اضافه کارشناسان حوزه فنی و حقوقی صندوق، این مطالبات را بررسی حقوقی خواهند کرد.

او با بیان اینکه بخشی از مطالبات درخواستی و به حق بازنشستگان کشوری ازجمله ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۳۰ برنامه ششم توسعه توسط این صندوق در حال پیگیری است، گفت: از شما بازنشستگان تقاضا دارم با توجه به اینکه قرار است این مواد قانونی در بررسی بودجه هفته آینده در مجلس مطرح شود، با نمایندگان در استان خود گفتگو کرده تا فرآیند عملیاتی شدن آن تسریع شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه نمایندگان مجلس در کمیسیون اجتماعی و فراکسیون بازنشستگان پیگیر اجرای احکام بازنشستگان علوم پزشکی هستند، افزود: رفع این مشکل مورد تاکید وزیر کار است و ایشان دستور داده که این مشکل سریعاً حل و فصل شود.

ترکی با تاکید بر اینکه هیچ فردی دلسوزتر از خودمان برای ما نیست، گفت: همواره امکان برگزاری نشست و گفتگو وجود دارد و هر زمان که بازنشستگان بخواهند می‌توانند برای گفتگو با مدیران و کارشناسان به صندوق مراجعه کنند. در این صندوق به روی هیچ بازنشسته‌ای بسته نخواهد بود.

کد خبر: 58018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 35
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۴
      9 0
      این چند بار باید تعیین تکلیف بشه مگه خود آقای ترکی در تاریخ ۲۸ آذر نگفته بود که تا پایان سال پرداخت میشه بعد امروز تازه میخواد تعیین تکلیف بکنه،واقعا که آدم نمیدونه چی بگه بعد از ۲۰ ماه تاخیر و عدم صدور احکام سال ۱۴۰۱ تازه میخوان تعیین تکلیف کنند
    • رضا نوروزی بازنشسته اورژانس تهران US ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
      10 3
      باسلام وعرض ادب ۱۵درصدحق تمام بازنشستگان وزارت بهداشت ودرمان است چون تمام زحمت کشان اورژانس وتمام افرادیکه درموقع جنگ از جان خود گذشتن در بیمارستان و تمام این مجروحان جنگ را معالجه میکردن چه از مدیر چه از خدمتکاران با جان دل از این انقلاب دفاع کردن
    • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۸
      7 0
      تازه میخواد بعد از چند بار دوباره تعیین تکلیف بشه؟ واقعا که