۱۶ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان توزیع می‌شود

سرپرست بهزیستی شهر تهران گفت: ۱۶ هزار بسته‌ معیشتی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال با تامین مالی آن از سوی خیران، در  بین مددجویان تهرانی در آستانه سال جدید توزیع می‌شود.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان اخیر جامعه خیرین حامی معلولان کشور، درباره دستاوردهای برگزاری این رویداد گفت: در این مراسم، ۸۰ میلیارد ریال توسط خیرین برای تامین بسته‌های معیشتی جمع‌آوری شد که قرار است از محل این اعتبار، ۱۶ هزار بسته پیش از سال جدید، در اختیار مددجویان بهزیستی تهران قرار بگیرد.

برزگر افزود: همچنین قرار شد که به مناسبت سال نو، کارت‌های اعتباری ۵۰۰ هزار تومانی از سوی جامعه خیرین حامی معلولان کشور به مددجویان تهرانی با اولویت خانواده‌های معلول و زنان سرپرست خانوار هدیه شود.

او برنامه‌ریزی برای عقد قرارداد با برخی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای را یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در آیین گلریزان خواند و افزود: انعقاد قراردادها در دستور کار قرار گرفته که مددجویان با در دست داشتن کارت‌های اعتباری اهدایی، از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند.

سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به اعلام آمادگی سازمان بهزیستی در مراسم گلریزان برای احداث شهربازی ویژه معلولان گفت: رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم گلریزان اعلام کرد که یکی از خیرین مبلغ ۲۰ میلیارد تومان را جهت راه‌اندازی شهربازی معلولان اختصاص داده و اگر دیگر خیرین مساعدت و همکاری داشته باشند یک فضای مناسب تحت عنوان پردیس توانمندسازی و شهربازی مناسب‌سازی شده برای معلولان در کشور راه‌اندازی خواهد شد.

برزگر ادامه داد: خبر مسرت‌بخش دیگر مطرح شده در گلریزان، بهره‌برداری از بزرگترین بیمارستان ام‌اس کشور در آینده‌ای نزدیک بود. بیمارستانی در محوطه بیمارستان سینا که صفر تا صد آن توسط خیرین ساخته شده است.

مراسم گلریزان اخیر جامعه خیرین حامی معلولان کشور در محل شیرخوارگاه شبیر اول اسفندماه سال جاری برگزار شد.

کد خبر: 58020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =