محمدرضا رخشانی‌مقدم مدیرکل مستمری‌های سازمان تأمین‌اجتماعی شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با صدور حکمی محمدرضا رخشانی‌مقدم را به عنوان مدیرکل مستمری‌های سازمان منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی در حکم صادر شده از سوی مدیرعامل سازمان برای انتصاب مدیرکل مستمری‌ها آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون بیمه‌ای به‌موجب این حکم به سمت مدیرکل مستمری‌ها منصوب می‌شوید. شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، ازجمله؛ عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید.

کسب اهداف، برنامه‌ها، راهبردها و مهارتهای مربوط به مستمری‌ها در حوزه سازمانی و فرابخشی، مسئولیت امور مربوط به انجام مطالعات و بررسی‌های لازم به‌منظور تعیین خط مشی‌های اجرایی، ضوابط، مقررات و رویه‌های سازمانی در امور مستمری‌بگیران و نحوه انجام تعهدات بلند مدت جهت بازنشستگان، از کارافتادگی کلی و بازماندگان از جمله این ماموریت‌ها است.

همچنین مدیریت فعالیت‌های مطالعاتی به‌منظور بررسی قوانین و مقررات مربوط به حمایت‌های بلند مدت و تجزیه و تحلیل شرایط پیرامونی در جهت ارائه پیشنهادات اصلاحی در تهیه بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های مربوطه و مسئولیت تدوین ضوابط و مقررات مربوط به اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با کنترل هزینه تعهدات و حمایت‌های قانونی بلندمدت برای حفظ توان مالی سازمان در پرداخت تعهدات قانونی بلندمدت از دیگر ماموریت‌ها به مدیرکل جدید مستمری‌های سازمان است.

مدیریت امور مربوط به بررسی مقایسه‌ای و تحلیل روند هزینه‌های تعهدات قانونی بلند مدت و پیش‌بینی تعهدات آتی به تفکیک گروه‌های مختلف مستمری‌بگیران و ارائه پیشنهاد لازم به مراجع تصمیم‌گیری، مدیریت امور مربوط به مطالعه، بررسی و ارائه پیشنهاد اصلاحی درخصوص بهینه‌سازی گردش کار و رویه‌های اداری مربوط به مستمری‌بگیران به‌منظور تسهیل و تسریع در امر خدمت‌رسانی به آنان و نظارت بر عملکرد فعالیت‌های مربوط به حوزه‌های مستمری‌ها در واحدهای استانی، اجرایی و کارگزاری‌ها به عنوان دیگر ماموریت‌ها محسوب می‌شود.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین (ع) و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

کد خبر: 58035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =