محمد اسماعیل‌زاده رئیس دبیرخانه هیأت‌های تشخیص مطالبات شد

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی محمد اسماعیل‌زاده را به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت‌های تشخیص مطالبات منصوب کرد.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی در حکم صادر شده از سوی میرهاشم موسوی برای انتصاب رئیس دبیرخانه هیأت‌های تشخیص مطالبات آمده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و با عنایت به پیشنهاد معاون بیمه‌ای به‌موجب این حکم به سمت رئیس دبیرخانه هیأت‌های تشخیص مطالبات منصوب می‌شوید.

شایسته است با سرلوحه قرار دادن سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، اهداف و رویکردهای دولت مردمی سیزدهم، ازجمله؛ عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون‌مداری در انجام وظایف سازمانی و تحقق مأموریت‌ها به شرح ذیل همت گمارید.

تهیه و تنظیم برنامه‌های لازم به‌منظورحسن اجرای مواد ۴۲ تا ۴۵ قانون تأمین‌اجتماعی، هدایت و سرپرستی امور هیأت‌های تشخیص مطالبات از نظر تسریع در امور رسیدگی به اعتراضات کارفرمایان و تشکیل به‌هنگام جلسات هیأت‌های تجدیدنظر تشخیص مطالبات وفق مقررات.

تهیه و تنظیم آیین‌نامه هیأت‌های تشخیص مطالبات و صدور بخشنامه و دستورالعمل‌های لازم.

بررسی سیر تحول، دلایل ارجاع و چگونگی آراء صادره در هیأت‌های تشخیص مطالبات و اخذ تمهیدات مناسب جهت ایجاد تفاهم بین شرکاء اجتماعی و ایجاد مرجعی مطمئن برای یک داوری عادلانه مبتنی بر مشتری‌مداری.

کنترل و نظارت مستمر بر افزایش کارائی و ارزیابی عملکرد هیأت‌های بدوی و تجدیدنظر تشخیص مطالبات از نظر کمی و کیفی.

هدایت امور مربوط به طرح پرونده‌های اعتراضی و صدور آراء مربوطه و ارسال آراء و پرونده‌های رسیدگی شده به واحدهای ذیربط وفق ضوابط و مقررات.

فراهم آوردن مقدمات تشکیل هیأت‌های تشخیص مطالبات در استانها و تهیه احکام مربوطه، برنامه‌ریزی و تعیین شاخص‌های معنادار و ارائه راهکارهای لازم به‌منظور کاهش اعتراضات و کاهش زمان رسیدگی.

هدایت امور مربوط به نظارت بر تکمیل یا اعاده پرونده‌های ناقص قبل از طرح در هیأت‌های تشخیص مطالبات.

تهیه و تدوین پیش‌نویس آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و مقررات مربوطه و اعمال نظارت بر اجرای صحیح آنها.

هدایت امور و نظارت بر عملکرد هیأت‌های تشخیص مطالبات به‌منظور تسریع رسیدگی به اعتراضات به‌عمل آمده.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه عنایات معصومین (ع) و رعایت جوانب شرعی و قانونی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

کد خبر: 58039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 13 =