خلق ۱۰ هزار فرصت شغلی توسط ۲۱ کارآفرین برتر ملی

علی زند وکیلی، مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:مجموع اشتغال مستقیم ۱۰ هزار نفری و ۵۰ هزار نفری غیرمستقیم توسط ۲۱ کارآفرین برتر معرفی شده به ثبت رسیده است.

به گزارش آتیه آنلاین، زندوکیلی، امروز پنج شنبه، چهارم اسفند در آیین چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی بیان کرد:کارآفرینی موتور محرک اقتصادی کشور است و تفاوت این با دیگر حوزه های اقتصادی، نوآوری است.

دبیر چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر ملی افزود:در حوزه کارآفرینی یا به صورت خوشه ای یا به صورت گسترش زنجیره ارزش فعالیت می کنند.

او ادامه داد: دفتر توسعه کارآفرینی در چهارده سال گذشته جشنواره کارآفرینان برتر ملی را در سال‌های گذشته برگزار کرده است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون اضافه کرد : امروز در قالب جشنواره چهاردهم، ۲۱ کارآفرینان برتر ملی از استان‌های مختلف و در حوزه های گوناگون معرفی می‌شوند.

زندوکیلی ادامه داد: شاخص های ارزیابی و فرایند داوری در این دوره جشنواره تغییرات داشته و شفافیت بیشتری را تجربه می کند.

دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه در تمامی استان‌ها از بین ۶۱ کارآفرین، افرادی به عنوان کارآفرین برتر شناسایی، انتخاب و معرفی شده‌اند، افزود: ۸۲۰ داور نیز در این دوره جشنواره حضور داشته اند. طبق مصوبه شورای عالی اشتغال کانون کارآفرینان برتر رسمی کشور نیز تشکیل شده است.

او همچنین اضافه کرد : کارآفرینان برتر معرفی شده بیش از ۱۵۰ محصول نوآور را به جامعه ارائه کرده‌اند. تمامی اقدامات مربوطه در حمایت از جامعه کارآفرینان صورت گرفته است.

کد خبر: 58041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =