۲۳ میلیارد تومان کمک‌نقدی، غیرنقدی و خدماتی بهزیستی به مراکز دولتی

سرپرست بهزیستی شهر تهران گفت: از مجموع ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های این اداره به مددجویان در سال جاری تاکنون، ۳۹۰ میلیون تومان به کمک نقدی، ۲۱ میلیارد تومان غیرنقدی و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در بخش کمک‌های خدماتی هزینه شده است.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین بیان کرد: به ۳۰ نفر از مددجویان، مبلغ ۳۹۰ میلیون تومان ودیعه مسکن، به صورت نقدی پرداخت شده است.

برزگر در تشریح جزئیات هزینه‌کرد ۲۱ میلیارد تومان کمک غیرنقدی گفت: به ۲۷ هزار و ۳۰۵ مددجو برای تامین پوشاک، هزینه‌های درمان و دارو، لوازم پزشکی و توانبخشی، بهداشتی و مصرفی، تعمیر و تجهیز مراکز و سبد کالای پویش‌های اعیاد و مناسبت‌ها کمک شده است.

سرپرست بهزیستی شهر تهران گفت که منظور از کمک خدماتی، هزینه بیمارستان و همراه بیمار است که از آغاز سال جاری تاکنون به یک هزار مددجو، مجموع یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پرداختی داشته‌ایم.

او با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی ستاد بهزیستی شهر تهران به مددجویان پیرو برگزاری جلسات هفتگی سه‌شنبه‌های پاسخگویی، افزود: مددجویان از ابتدای سال جاری با حضور در این جلسات ضمن طرح مشکلات خود، کمک‌هایی دریافت کردند. پیرو برگزاری این سلسله رویداد، به ۸۰ مددجو هزینه دارو، وام، لوازم پزشکی، معیشت، ودیعه مسکن، سبد کالا و کمک نقدی به ارزش ۶۹۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

کد خبر: 58089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =