کمک نقدی ۲۸ میلیاردی بهزیستی شهر تهران به مراکز غیردولتی در سال ۱۴۰۱

سرپرست بهزیستی شهر تهران از کمک نقدی ۲۸ میلیارد تومانی این اداره به ۲۷ هزار مددجو در سال جاری  خبر داد.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان در بخش‌های‌مختلف‌آموزشی، فرهنگی، توانبخشی، درمانی، معیشتی، تسهیل‌ ازدواج و دیگر موارد به‌ارزش ۲۷ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان کمک شده است.

وی در بیان جزئیات هزینه‌کرد کمک‌های مختلف بهزیستی به مددجویان گفت: به هزار مددجو مجموع مبلغ یک میلیارد تومان کمک هزینه آموزشی و در بخش کمک هزینه فرهنگی به ۵۰۰ نفر نیز مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

سرپرست بهزیستی شهر تهران بااشاره به توزیع ۱۴ هزار سبد مواد غذایی در بین مددجویان گفت: ارزش ریالی این سبدها، ۱۴ میلیارد تومان است و همچنین به هفت هزار مددجو گوشت بسته‌بندی سه‌ کیلویی به ارزش ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تحویل شد.

برزگر درباره کمک‌های درمانی و پزشکی گفت: به منظور تامین بخشی از هزینه‌های توانبخشی و پزشکی به یک هزار و ۷۰۰ مددجو با تخصیص اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان کمک نقدی شده و همچنین یک میلیارد تومان نیز به یک هزار نفر برای تامین هزینه وسایل بهداشتی و پوشاک و ۶۰۰ میلیون تومان به ۶۰۰ مددجو برای خرید دارو و درمان پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه تاکنون سه مرحله بن‌کارت خرید در بین مددجویان توزیع شده است، گفت: مرحله اول به ۲۰۰ نفر بن‌کارت سه میلیون‌ تومانی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان، مرحله دوم بن‌کارت یک‌ میلیون تومانی به ۲۰۰ نفر با مجموع مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان و در مرحله آخر بن‌کارت ۴۰۰ هزار تومانی به ۱۹۰ نفر به ارزش ۷۶ میلیون تومان هدیه شده است.

سرپرست بهزیستی شهر تهران در پایان گفت که علاوه بر پرداخت مجموع مبلغ یک میلیارد تومان کمک هزینه جهیزیه به ۱۰۰ نفر، به ۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر از مددجویان نیز در بخش تامین ودیعه مسکن کمک شده است.

کد خبر: 58092

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =