تلاش بهزیستی برای رفع مسائل بیمه‌ای و مالیاتی موسسات خیریه

سرپرست بهزیستی شهر تهران گفت: پیگیر رفع موانع بیمه‌ای و مالیاتی پیش‌روی موسسات خیریه دارای مجوز تحت نظارت بهزیستی شهر تهران هستیم.

محمود برزگر در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین با اشاره به برگزاری جلسه مشترک بهزیستی با فرمانداری شهر تهران گفت: یکی از مصوبات مهم این جلسه در راستای رفع مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی بود. مقرر شد فرمانداری تهران ضمن مکاتبه با سازمان‌های تأمین اجتماعی و امور مالیاتی، تسهیل در برقراری و رفع مشکلات بیمه‌ای و لزوم معافیت پرداخت مالیات خیریه‌های دارای مجوز را درخواست کند.

او با اشاره به اعلام آمادگی هلال احمر در این جلسه درباره تأمین هزینه‌های درمانی مددجویان دارای بیماری خاص و اتباع خارجی افزود: این سازمان آمادگی خود را برای پرداخت هزینه درمان و دارو مددجویان دارای بیماری‌های صعب‌العلاج و خاص با تحویل فاکتور تا سقف ۵۰ میلیون تومان، همچنین بستری و درمان رایگان بیماران اتباع خارجی اعلام کرد.

برزگر ادامه داد: مصوب شد که از این پس بهزیستی شهرستان تهران اعتبارات جذب‌شده از محل مشارکت‌های عام را در راستای اهداف سازمان و تامین نیازهای مددجویان (هزینه‌های درمان، اشتغال، مسکن ومعیشت) را با تأیید فرمانداری و نظارت شواری مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهر تهران هزینه کند.

سرپرست بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان و اقشار کم برخوردار نیازمند همکاری‌های بین دستگاهی است، اضافه کرد: فرمانداری تهران طبق مصوبه دیگری مسئولیت پیگیری و مکاتبه با سازمان هلال‌احمر، مراکز بهداشت شهر تهران، بیمه سلامت و اتاق اصناف را به منظور جلب همکاری آنها برای تهیه ارزاق و موادغذایی پویش رمضان و سال نو عهده‌دار شد.

او برگزاری جلسه مشترک با فرمانداری را در تسریع انجام امور بین سازمانی موثر دانست و افزود: امیدواریم که مصوبات این سلسله جلسات به همکاری بیشتر و کیفی‌تر اقدامات و خدمت‌رسانی افزون‌تر به جامعه هدف سازمان بیانجامد.

دومین جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهر تهران به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران و سرپرست بهزیستی شهر تهران هشتم اسفندماه سال جاری در محل ساختمان فرمانداری شهر تهران برگزار شد.

کد خبر: 58119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =