بهزیستی قصد خصوصی سازی مرکز نابینایان ندارد

مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور در زمینه انتشار اخباری مبنی بر واگذاری مرکز دولتی نابینایان به بخش خصوصی در قالب طرح مولدسازی، تاکید کرد: قصد خصوصی‌سازی هیچ مرکزی را نداریم.

به گزارش آتیه آنلاین به نقل از ایرنا، رامین رضایی افزود: سازوکار تشکیلاتی این مرکز سالها پیش تغییراتی داشت و تعدادی از همکاران و مددجویان همچنان در حال خدمت هستند و با وجود ستاره دار شدن این کارکنان، بعد از اتمام خدمت و بازنشسته شدن همچنان می توانند در مجموعه فعالیت کنند.

وی اخبار منتشر شده در خصوص اجرای طرح مولدسازی در بهزیستی را شایعه خواند و ادامه داد: همکاران و مددجویان فکر تصور کردند که ما می‌خواهیم آن مرکز را ببندیم در حالیکه چنین چیزی صحت ندارد و دیروز هم در جلسه ای برگزار شد، نکات توجیهی لازم به آنها ارائه شد؛ از این رو مرکز نابینایان همچنان به فعالیت آموزشی خود ادامه خواهد داد و حتی نسبت به تقویت و بهینه تر شدن خدمات آن اقدام می کنیم.

مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور گفت: یک مرکز در مجاورت همان ساختمان به صورت خصوصی، یارانه ای و تحت پوشش بهزیستی دایر خواهیم کرد که خدمات آمورزشی مهارت‌های روزمره زندگی (ADL) ارائه می کند و خدمات تخصصی هم برای جمعیت هدف نیازمند مانند گفتار درمانی، بینایی سنجی و روانشناسی نیز ارائه می شود.

خانواده‌های افراد نابینا دیروز سه شنبه با تجمع مقابل ساختمان سازمان بهزیستی کشور، خواستار تخلیه و واگذار نشدن این مرکز به بخش خصوصی شدند.

مرکز نابینایان خزانه یکی از مراکز ویژه آموزش نابینایان و کم‌بینایان و به‌ ویژه در حوزه کودکان نابینا است که زیر نظر بهزیستی استان تهران و زیرمجموعه دفتر روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور فعالیت می‌کند.

کد خبر: 58147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =