سازمان‌تأمین اجتماعی دولت الکترونیک را معنا کرد

مدیرعامل جدید شرکت سیمان تهران گفت: تعامل این شرکت از سالیان دور تاکنون با سازمان تأمین اجتماعی خوب و حسنه بوده و انتخاب شرکت ما به عنوان کارگاه برتر از سوی این سازمان نشانه دیده‌شدن خوش‌حسابی کارفرماها و عملکرد متعهدانه آنهاست.

علی‌اصغر گرشاسبی در گفت‌وگو با آتیه‌آنلاین افزود: پوشش بیمه‌ای کارگران و پرداخت به موقع و منظم حق بیمه آنها همواره یکی از دغدغه‌های شرکت بوده و هست و به یاد ندارم که از سوی شرکت تاکنون تاخیر یا تعلیقی در پرداخت حق بیمه‌ها ایجاد شده‌ باشد.

این کارفرمای برتر منتخب از سوی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به پیشرو بودن این سازمان در ارایه خدمات غیرحضوری اضافه کرد: دولت الکترونیک به واقع در این سازمان معنا پیدا کرده و امروز به ندرت نیازی به مراجعه حضوری در شعب بیمه‌ای است.

گرشاسبی متعهدبودن به پرداخت منظم حق بیمه کارگران را یکی از ابزارهای سنجش سطح تعامل و تعهد کارفرمایان به سازمان تأمین‌اجتماعی دانست و گفت: فکر می‌کنم یکی از ملاک‌های انتخاب کارفرمایان برتر از سوی تأمین اجتماعی متعهدبودن آنها به پرداخت به موقع حق بیمه‌هاست و شرکت سیمان تهران نیز به دلیل خوش‌حسابی در زمره کارگاه‌های برتر قرار گرفته است.

مدیرعامل جدید شرکت سیمان تهران در مراسمی که در ساختمان شعبه چهارم بیمه تأمین اجتماعی شرق تهران اول اسفندماه سال جاری برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر: 58169

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =