علیاصغر گرشاسبی در گفتوگو با آتیهآنلاین افزود: پوشش بیمهای کارگران و پرداخت به موقع و منظم حق بیمه آنها همواره یکی از دغدغههای شرکت بوده و هست و به یاد ندارم که از سوی شرکت تاکنون تاخیر یا تعلیقی در پرداخت حق بیمهها ایجاد شده باشد.
این کارفرمای برتر منتخب از سوی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به پیشرو بودن این سازمان در ارایه خدمات غیرحضوری اضافه کرد: دولت الکترونیک به واقع در این سازمان معنا پیدا کرده و امروز به ندرت نیازی به مراجعه حضوری در شعب بیمهای است.
گرشاسبی متعهدبودن به پرداخت منظم حق بیمه کارگران را یکی از ابزارهای سنجش سطح تعامل و تعهد کارفرمایان به سازمان تأمیناجتماعی دانست و گفت: فکر میکنم یکی از ملاکهای انتخاب کارفرمایان برتر از سوی تأمین اجتماعی متعهدبودن آنها به پرداخت به موقع حق بیمههاست و شرکت سیمان تهران نیز به دلیل خوشحسابی در زمره کارگاههای برتر قرار گرفته است.
مدیرعامل جدید شرکت سیمان تهران در مراسمی که در ساختمان شعبه چهارم بیمه تأمین اجتماعی شرق تهران اول اسفندماه سال جاری برگزار شد مورد تقدیر قرار گرفت.
نظر شما